فتاح در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

کشور به مدیرانی از جنس دفاع مقدس نیاز دارد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در دفاع مقدس، فرماندهان ما جلودار و فداکار بودند، گفت: آن زمان کار دست اهلش بود؛ امروز و در این شرایط هم باید این‌گونه باشد.
کد خبر: ۳۲۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 22January 2019

در دفاع مقدس فرماندهان جلوتر از بسیجیان حضور داشتند/ جنگ دست اهلش بود الان هم باید اینگونه باشد«سید پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره استفاده نکردنِ مسؤولان از تجربه موفق دفاع مقدس و داشتن نگاه به خارج برای حل مشکلات کشور اظهار داشت: شرایط دفاع مقدس به آدم‌هایش برمی‌گشت؛ آن آدم‌ها خودشان از جنس جبهه بودند.

وی افزود: فرماندهان ما در دفاع مقدس جلوتر از بسیجیان بودند و این‌گونه نبود که پشت سر آن‌ها باشند و بگویند بروید و من می‌آیم. فرماندهانی مثل شهید «مهدی باکری» جلوتر از نیروها حرکت می‌کردند و بسیجیان در پی آن‌ها بودند.

فتاح گفت: در آن دوران، فرماندهان ما جلودار و فداکار بودند و کار دست اهلش بود؛ امروز و در این شرایط هم باید این‌گونه باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به کلام معروف «الناس علی دین ملوکهم» بیان کرد: مردم به مدیرانشان نگاه می‌کنند؛ هر چقدر که مدیران جهادی، ایثارگر و فداکار باشند، مردم هم مانند آنان عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار