با بدرقه‌ جمعی از مدیران و فعالان قرآنی؛

«کاروان قرآنی انقلاب» راهی شد

مراسم بدرقه کاروان قرآنی انقلاب با حضور معاون صدای رسانه ملی و مدیران امور قرآنی کشور در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ - 21January 2019

«کاروان قرآنی انقلاب» راهی شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم بدرقه کاروان «قرآنی انقلاب» صبح امروز با حضور «حمید شاه‌آبادی» معاون صدای رسانه ملی در جوار حرم حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و سپس این کاروان، حرکت ۲۲ روزه خود را آغاز کرد.

شاه‌آبادی در این مراسم اظهار داشت: این روزها، گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی‌ می‌داریم. از جمله اقدامات ارزشمند در این ۴۰ سال، روش‌های نوین و نگاه‌های جدیدی است که برای گستردگی و ترویج قرآن در دستور کار قرار گرفته است.

وی حرکت این کاروان را نو و قابل تحسین دانست و در ادامه با یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) گفت: ایشان با دست خالی و با توکل به خدا و اهتمام به مفاهیم قرآن کریم، حرکت بزرگی را بنیان گذاشتند. مسیر زندگی ایشان بر اساس قرآن و سیره اهل بیت طراحی شده بود.

شاه‌آبادی افزود: وجه استکبارستیزی حضرت امام خمینی (ه) بر اساس آموزه‌های قرآنی بود. هر چیزی که برای حضرت امام (ره)، مبنا بود برای مقام معظم رهبری نیز ملاک و معیار بود و هست.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار