با صدور پیامی؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه درگذشت سردار دکتر احمد فضایلی را تسلیت گفت

سردار پاکپور در پیامی درگذشت سردار دکتر احمد فضایلی فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین (ع) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۲۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ - 21January 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد فضایلی فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین (ع)، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه به این شرح است:

خبر فقدان تاسف بار سردار سرافراز سپاه اسلام و جانباز دلاور صحنه‌های دفاع مقدس و فرهیخته عرصه‌های علم و دانش و پژوهش، سرتیپ پاسدار دکتر احمد فضایلی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی تردید زحمات مخلصانه و تلاش‌های مجاهدانه آن برادر فرهیخته در عرصه‌های مختلف رشد و بالندگی ارزش‌های انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن به ویژه خدمات ارزشمند و حمایت‌های موثر آن فقید سعید از محافل و مراکز علمی پژوهشی و نیز تربیت نیرو‌های متخصص و متعهد در دوره فرماندهی دانشگاه جامع امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توشه‌ای شایسته از اعمال صالح و قرین اجر اخروی برای آن سردار پرتلاش و مومن در پیشگاه خداوند متعال است که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضایعه فقدان سردار جانباز، سرتیپ پاسدار دکتر احمد فضایلی را به همرزمان و خانواده معزز و بزرگوار و سایر بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز غفران و رحمت واسعه الهی و محشور شدن با شهداء و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور
فرمانده نیروی زمینی سپاه»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار