آیت‌الله بلندنظر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جوانان قدردان رهبر عظیم‌الشأن باشند/ خداوند آیت‌الله خامنه‌ای را بر دشمنان دین پیروز بگرداند+ عکس و فیلم

یک عالم دینی جوانان را به قدردانی از نعمت نظام اسلامی و رهبری توصیه کرد و گفت: جوانان قدر نظام و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب را بدانند. خداوند ان‌شاءالله آیت‌الله خامنه‌ای را بر دشمنانش پیروز بگرداند؛ بر دشمنان دین و اسلام ان‌شاءالله.
کد خبر: ۳۲۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ - 22January 2019

گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیت‌الله حاج محمد بلندنظر یکی از عالمان بزرگ استان لرستان است که در سال 1304 در شهرستان الشتر متولد شد. وی که از سن شش سالگی تحت تربیت پدر خود دروس قرآنی را فراگرفته در سن 16 سالگی برای فراگیری علوم دینی رهسپار قم و پس از مدتی به حوزه علمیه کرمانشاه و سپس برای فراگیری دروس سطح بالای حوزه رهسپار حوزه نجف اشرف شد.

آیت‌الله بلندنظر در محضر اساتیدی همچون آیت‌الله سیدابوالحسن اصفهانی، آیت‌الله سید محمود شاهوردی، آیت‌الله سیدعبدالهادی شیرازی و آیت‌الله سید محسن صدر کسب فیض کرده و به مدت 20 سال در حوزه‌ی نجف اشرف به تحصیل و درک مفاهیم دینی اشتغال داشته است.

این عالم دینی پس از 25 سال به ایران برگشته و مدت سه سال در حوزه‌ی علمیه‌ی کمالیه خرم آباد در محضر آیت‌الله حاج آقا روح‌الله کمالوند دروس فقه و اصول را پشت سر گذراند و به درخواست آیت‌الله کمالوند به مدت 2 سال امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) شد که از سال 1338 به بعد به عنوان امام جماعت به مسجد جامع شهر الشتر نقل مکان کرد.

جوانان قدردان رهبر عظیم الشأن باشند/ خداوند آیت‌الله خامنه‌ای را بر دشمنان دین پیروز کند

وی که خدمات برجسته‌ای را به حوزه‌های علمیه لرستان کرده است تاکنون بارها مورد تایید و تمجید عالمان بزرگ دینی قرار گرفته و همواره تعداد زیادی از جوانان و علاقمندان به سیره اهل بیت عصمت و طهارت علهیم السلام از محضرشان استفاده کرده اند.

آیت‌الله بلندنظر در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار دفاع پرس با بیان اینکه هر کسی با خدا باشد، خدا هم با اوست، اظهار داشت: هر کسی رو به خدا برود پیروز خواهد شد؛ جوانان قدر نظام و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب را بدانند. خداوند ان‌شاءالله آیت‌الله خامنه‌ای را بر دشمنانش پیروز بگرداند؛ بر دشمنان دین و اسلام ان‌شاءالله.

 
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار