سردار رضایی خبرداد؛

تسهیل و رفاه مرزنشینان در اولویت مرزبانی

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تسهیل و رفاه مرزنشینان از اولویت کاری مرزبانی است. در نشست‌هایی که با مسئولان استانی داریم، به دنبال تسهیل امور لنج داران و ارتزاق ساحل نشینان هستیم.
کد خبر: ۳۲۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ - 22January 2019

سردار رضایی: تسهیل و رفاه مرزنشینان در اولویت مرزبانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار قاسم رضایی در حاشیه سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استان بوشهر تداعی دلاوری مرزبانان در طول تاریخ است و نام منطقه تنگستان یادآور مبارزه مردان بزرگ با استکبار جهانی و متجاوزان در این منطقه است.

وی با اشاره به این که خدمت در نظام اسلامی یک توفیق الهی است، افزود: خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی، انگیزه دفاع از کشور بسیار بالا بوده و خود مرزنشینان، مرزبانان واقعی هستند که در 8 سال دفاع مقدس این موضوع به خوبی مشاهده شد.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه تسهیل و رفاه مرزنشینان از اولویت کاری مرزبانی است، بیان کرد: در نشست‌هایی که با مسئولان استانی داریم، به دنبال تسهیل امور لنج داران و ارتزاق ساحل نشینان هستیم.

وی افزود: مرزنشینان و ساحل نشینان  به دنبال فعالیت‌های قانونی هستند و از اقدامات غیر قانونی پرهیز می کنند، چنانچه لنج داران فعالیت های غیرقانونی داشته باشند از ورود آنان جلوگیری می شود.

 گفتنی است فرمانده مرزبانی ناجا در سفر 2 روزه به استان بوشهر از پاسگاه‌های ساحلی مرزی بازدید می‌کند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار