امام جمعه اهواز:

عمل به اقتصاد مقاومتی وظیفه دولت و ملت است

آیت‎الله جزایری گفت: راه حل برون رفت از مشکلات موجود کشور اقتصاد مقاومتی است و این تکلیفی است بر دوش دولت و ملت که هر دو باید به آن عمل کنند.
کد خبر: ۳۲۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ - 25January 2019

اقتصاد مقاومتی تکلیفی است بر دوش دولت و ملت که هر دو باید به آن عمل کنند

به گزارش دفاع پرس از اهواز، آیت‌الله سید«محمدعلی موسوی جزایری» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم نظر اسلام درباره انقلاب را بدانیم با آیاتی در قرآن مواجه می‌شویم که مرتبا مردم را به قیام درباره ظلم، امر به معروف و نهی از منکر و پایداری و صبر در راه خدا دعوت می‌کند، همچنین در روایاتی نیز این موضوع مطرح شده است.

وی افزود: امام موسی کاظم(ع) در روایتی فرموده‌اند که مردی از مردم قم بر می‌خیزد که مردم را به حق دعوت می‌کند و عده‌ای در اطراف او جمع می‌شوند که مانند آهن مستحکم هستند و طوفان‌ها آن‌ها را از پای در نمی‌آورند، جنگ و درگیری آن‌ها را خسته نمی‌کنند، از دشمنان نمی‌ترسند و ترس در دل آن‌ها راه ندارد و عاقبت برای تقوا پیشگان است.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه در ایران همان پیش‌بینی‌های پیامبر(ص) درباره پادشاهان پس از ایشان محقق شد گفت: امام خمینی(ره) احساس کرد که زمینه مساعد قیام است و یاور به اندازه کافی وجود دارد و جوانانی وجود دارند که از خودگذشتگی دارند و انقلاب را آغاز کرد.

وی ادامه داد: شاه برای منهدم کردن اسلام کمر همت بسته بود. رئیس شرکت نفت خوزستان شخصی آمریکایی بود؛ ما آن زمان دیدیم که چگونه آمریکایی‌ها بر ما ریاست کردند اما اکنون این موضوع برای شما قابل هضم نیست. امام احساس خطر کرد و این امور در شان یک ملت مسلمان و به ظاهر مستقل نبود.

موسوی جزایری با تبریک پیروزی تیم ملی پرافتخار فوتبال کشور به ملت ایران عنوان کرد: این پیروزی را به همه جوانان تبریک می‌گوییم و این پیروزی شما پیروزی اسلام محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آزادی خبرنگار پرس تی وی تصریح کرد: مرضیه هاشمی این بانوی آمریکایی به مدت 11 روز در آمریکا دستگیر می‌شود. کشورهای غربی که ادعای آزادی و حقوق بشر دارند این نوع کارها مایه ننگ و رسوایی آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به بیان رهبری در دیدار اخیر با نخبگان کشور گفت: رهبری معظم انقلاب در دیدار اخیر خود برای ادامه حرکت علمی فرمودند که در این راه شب و روز نشناسید؛ مخاطب رهبری جوانان ما هستند. راه‌های صعب‎العبوری را طی کرده‌ایم و قله‌های بزرگی را فتح کرده‌ایم اما این راه باید ادامه داشته باشد و بنا به بیان رهبری نباید شب و روز بشناسید.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به پیام نوروزی رهبری در سال 97 تصریح کرد: راه حل برون رفت از مشکلات موجود کشور اقتصاد مقاومتی است و این تکلیفی است بر دوش دولت و ملت که هر دو باید به آن عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار