امام جمعه بابلسر تأکید کرد؛

ضرورت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه

امام جمعه بابلسر بر ضرورت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۳۲۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ - 27January 2019

ضرورت تبیین گفتمان انقلاب برای نسل جوان جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد اسماعیل قلی پور» امام جمعه شهرستان بابلسر در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: تریبون نماز جمعه برای بیان دستاور‌های چهار دهه نظام انقلاب اسلامی از زبان دانش آموزان و جوانان بابلسری مهیا است و جوانان نسل جدید انقلاب می‌توانند قبل از خطبه‌های نماز جمعه به بیان این مطالب بپردازند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به نزدیک شدن روز‌های آغازین دهه مبارک فجر یادآور شد: نیاز است همه ادارات فضای شهر را برای آن روز‌ها آماده کنند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به اهمیت مردمی بودن برگزار کردن جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: با توجه به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در ۲۰ بهمن، شئونات اسلامی حفظ شود و برگزارکنندگان بر این نکته مهم دقت لازم را داشته باشند.

این مسئول به منظور ایجاد شادی و نشاط اجتماعی، برپایی جشن‌های خیابانی، همایش پیاده روی خانوادگی، برنامه‌های مفرح و شاد جشن ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در چارچوب قانون و شرع مقدس را، بعد ایام فاطمیه در نقاط مختلف بابلسر خواستار شد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به حساسیت خاص مقطع فعلی و تشدید سیاست‌های خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی با نگاهی متفاوت با سال‌های گذشته در ایام الله فجر امسال با هدف بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی، ارائه کارنامه ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسخ به شبهات، تبیین و بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بابلسر با بیان اینکه مردم در پیروزی انقلاب نقش موثری ایفا کرده‌اند و برای تداوم انقلاب نیز تلاش‌های زیاده داشته‌اند و همواره دشمنان را با تبعیت از رهنمود‌های حضرت امام و هدایت‌های رهبر انقلاب مایوس کرده‌اند، تاکید کرد: بر همه مردم است که برای بزرگداشت این جشن ملی تلاش کنند، زیرا انقلاب متعلق به مردم است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به اقتدار و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همراهی و همگامی مردم و مسئولین را زمینه‌سازی روحیه امیدواری در مردم برشمرد و اظهار کرد: تمام توان و تلاش خود را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این رخداد تاریخی به کار می‌گیریم و اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران خارجی و داخلی به بهانه مشکلات اقتصادی مردم عزیز را از بدنه نظام دور کرده و آن‌ها را به آینده مایوس و ناامید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها