برگزاری یادواره سردار شهید «ماشاالله رشیدی»

سی و دومین یادواره سردار شهید ماشاالله رشیدی، فرمانده گردان ۴۱۱ لشکر ۴۱ ثارالله و یادبود ۲ شهید گمنام بخش طغرالجرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱ - 28January 2019

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سی و دومین یادواره سردار بی سر شلمچه و فرمانده گردان ۴۱۱ لشکر ۴۱ ثارالله، سردار شهید ماشاالله رشیدی و همرزمان شهیدش و یادبود ۲ شهید گمنام بخش طغرالجرد برگزار می شود.

این مراسم پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشاء، با سخنرانی سردار حاج عظیم ابراهیم پور و مدیحه سرایی هادی خادم الحسینی، در محل مصلای نماز جمعه کیانشهر برگزار می شود.

لازم به ذکر است، سردار شهید ماشاالله رشیدی در سال ۱۳۴۴ در بخش طغرالجرد به دنیا آمد، قبل از پیروزی انقلاب در تظاهرات شرکت فعال داشت و پس از پیروزی انقلاب با توجه به سن کمی که داشت به دنبال فرمان امام مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی با این نهاد همکاری داشت و در اوایل سال 1360 رهسپار جبهه جنگ شد.

وی به عنوان فرمانده گردان ۴۱۱ سیدالشهدا (ع) شهرستان زرند از لشکر ۴۱ ثارالله در عملیات کربلای ۵ حضور پیدا کرد و در هفتم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در حالیکه گردان را در عملیات کربلای ۵ در نبرد با تانکهای دشمن رهبری می کرد، بر اثر اصابت گلوله مستقیم تانک به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار