در دومین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

طنین زنگ انقلاب در مدارس فارس

نوای زنگ انقلاب همزمان با سیزدهم بهمن ۹۷ در شیراز نواخته شد.
کد خبر: ۳۳۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ - 02February 2019

زنگ انقلاب در مدارس فارس طنین انداز شدبه گزارش دفاع پرس از شیراز، نوای زنگ انقلاب با حضور مسئولین به صورت همزمان در سراسر کشور در ساعت 10 صبح 13 بهمن ماه  نواخته شد.

علی عسکر نجفی مدیر کل آموزش و پرورش فارس در آیین نواختن زنگ انقلاب، دهه فجر را فرصتی برای تبیین اهداف انقلاب و انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جدید دانست و اظهار داشت: انقلاب برخاسته از مردم است و این جشن‌ها نیز متعلق به آ‌ن‌ها‌ست و ما باید زمینه حضور مردم در صحنه‌های مختلف را فراهم کنیم.

نجفی گفت: آموزش و پرورش در شکل‌‌گیری فرهنگ و انتقال میراث فرهنگی و مذهبی نقش سازنده‌ای دارد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی در حراست از انقلاب اسلامی برعهده دارد و باید شناسایی و تبیین اهداف انقلاب برای نسل جدید با طراحی برنامه‌ها و روش‌های جدید و کارآمد صورت گیرد.

رئیس کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس گفت: گلباران قبور مطهر شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران خصوصا شهدای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در این ایام است.

نجفی در ادامه از افتتاح چند پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان در دهه فجر خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: شرکت و حضور فعال در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب دستگاه‌های اجرایی استان و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان شیرازی و گروه‌های سرود 40 نفره در سراسر استان از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار