سردار کمالی خبر داد؛

برخورداری فرزندان غایب ایثارگران از کسر خدمت

رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: تمامی فرزندان ایثارگران اعم از غایب و غیرغایب به ازای هر درصد جانبازی و هر ماه آزادگی و رزمندگی از کسری خدمت برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ - 03February 2019

کسر خدمت برای فرزندان غایب ایثارگرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «موسی کمالی» اظهار داشت: تمامی فرزندان ایثارگران اعم از غایب و غیرغایب به ازای هر درصد جانبازی و هر ماه آزادگی و رزمندگی از 12 روز کسری خدمت برخوردار می‌شوند.

این مسئول عنوان کرد: این تسهیلات صرفا به کارکنان وظیفه در حال خدمت تعلق می‌گیرد، لذا تمامی مشمولان غایب تا تاریخ 12 فروردین 98 مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران مهلت دارند جهت بهره‌مندی از آن، خود را برای خدمت دوره ضرورت به پلیس + 10 معرفی کنند.

وی تاکید کرد: کسانی‌که در تاریخ مشخص شده برای اعزام از سوی سازمان وظیفه عمومی حضور پیدا نکنند و مجددا غیبت کنند از این تسهیلات محروم خواهند شد.

کمالی خاطرنشان کرد: مشمولانی که در حال حاضر معافیت تحصیلی دارند یا افرادی که هنوز به سن مشمولیت نرسیده‌اند در صورت ورود به غیبت‌، در آینده مجاز به استفاده از این تسهیلات نخواهند بود.

رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح در پایان به مشمولین وظیفه عمومی توصیه کرد به منظور بهره‌مندی از این تسهیلات در اسرع وقت خود را به پلیس+10 معرفی و ثبت‌نام کنند و آن را به روزهای پایانی مهلت قانونی تعیین شده موکول نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار