حجت‌الاسلام ادیانی:

دشمن به دنبال تبدیل موضوع موشکی ایران به برجام 2 و 3 است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در جنگ تحمیلی حتی به ما سیم‌خاردار هم نمی‌فروختند، گفت: امروز دشمن به دنبال این است که موضوع موشکی کشورمان را به برجام 2 و 3 تبدیل کند.
کد خبر: ۳۳۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ - 03February 2019

دشمن امروز به دنبال این است که موضوع موشکی را به برجام دو و سه تبدیل کند/ جنگ باعث افزایش قدرت بازدارندگی شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت، اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ در دوره معاصر پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل نظام جمهوری اسلامی بر محور آموزه‌های دین با رهبری یک فقیه انقلابی بود.

وی ادامه داد: انقلاب در شرایطی پیروز شد که آمریکا‌یی‌ها ایران را به عنوان جزایر ثبات نام‌گذاری می‌کردند؛ در جریان سکولار دین را منانع پیشرفت می‌دانستند و روحانیون را مرتجع می‌نامیدند.

وی با بیان اینکه در گذشته رژیم پهلویی مانع از اجرای فرامین دینی بودند، گفت: تاریخ به خوبی این حقیقت را نشان می‌دهد که همه‌ جریان‌های خارجی و داخلی دست به دست هم دادند تا دین را از صحنه سیاست جدا کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: امام در کتاب کشف اسرار خود فرمود «کار به جایی رسیده بود که رانندگان، آخوند‌ها و ملا‌ها را سوار ماشین نمی‌کردند»، امام توانست در چنین شرایطی با رهبری خود و اعتماد به مردم انقلاب اسلامی پیروزی برساند.

وی افزود: مردم و رهبری توانستند رژیم ستم‌شاهی را شکست و حکومت الهی را تشکیل دهند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با تمامی دشمنی، دسیسه‌ها و انواع تهدیدات امروز به 40 سالگی خود رسیده است، گفت: تمامی دشمنان در طول جنگ با حمایت از عراق به دنبال شکست ما بودند اما این جنگ فرصتی برای صدور انقلاب و یک فرصت برای پیشرفت‌های زیادی در کشور شده است.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به ما سیم‌خاردار هم نمی‌دادند، گفت: امروز دشمنان دل‌خوش به این هستند که موشک‌های ما را به برجام 2 و 3 تبدیل کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: جنگ تحمیلی باعث ایجاد قدرت بازدارندگی شد و امروز ایران در میان تمام دشمنی‌ها و تهدیدات غربی‌ها، به قدرتی در منطقه و جهان رسیده است.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تحول در نیروهای مسلح است، گفت: در گذشته بیش از 45 هزار مستشار نیروهای مسلح را اداره می‌کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه نیروی انتطامی نیروی مولود انقلاب است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با ساختاری جدید در انقلاب اسلامی شکل گرفت و در حال حاضر روز به روز برای برقراری امنیت در حوزه‌های مختلف موفق بوده است.

وی با بیان اینکه هرجا دشمن شروع به تهدید کرده است مردم جواب آن‌ها را داده‌اند، گفت: مردم در 22 بهمن باز هم صحنه‌های دیدنی رقم خواهد زد و جواب توطئه‌های دشمنان را خواهند داد.

وی با بیان اینکه پلیس تراز انقلاب مقتدر در مقابل دشمنان، مهربان با مردم، باهوش و با بصیرت است، گفت: برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب، نقش سازمان عقیدتی سیاسی بسیار مهم است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها