«اتفاق خواهد افتاد؛ مروری بر گزارش های تحلیلی در کنفرانس دهم هرتزلیا (2010)»

کد خبر: ۳۳۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹ - 06February 2019

«اتفاق خواهد افتاد: مروری بر گزارش های تحلیلی در کنفرانس دهم هرتزلیا (2010)»به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «اتفاق خواهد افتاد؛ مروری بر گزارش های تحلیلی در کنفرانس دهم هرتزلیا (2010)»  عنوان کتابی از مصطفی نظری است که در 13 فصل به مباحثی مهم در ارتباط با آمریکا، سازمان ملل، صهیونیزم، دفاع سایبری و ... پرداخته است.

«خاورمیانه هسته ای چند قطبی»، «تاثیرات اقتصادی تحریمهای سخت امریکا و سازمان ملل»، «حضور امریکا در خاورمیانه؛ روندها و سناریوها»، «روابط سه جانبه اروپا، امریکا، اسرائیل: ابعاد راهبردی»، «اسرائیل- ناتو میان عضویت و مشارکت»، «پیروزی در نبرد روایتها»، «نفت برای جنگ؛ انرژیهای سبز و شکست وابستگی به نفت»، «قانون جنگ و آسیب شناسی آن»، «جنگ نرم علیه اسرائیل؛ انگیزه ها و راه حلها»، «دفاع سایبری دولتی»، «یهودیان مهاجر شوروی سابق : کمک به تعادل امنیت داخلی»، «عضویت اسرائیل در سازمان همکاری و توسعه اقتصادی و مولفه های اجتماعی در امنیت ملی» از بخش‎های مختلف این کتاب است. 

سعید زارعی در مقدمه این کتاب نوشته است:

«اثر پیش رو که با نگاه به تجربه صهیونیزیم و دیدگاه و سیاست های آن همراه است گر چه در برگیرنده شاکله اندیشه صهیونیسم نیز هست اما بیش از آن نگاه به نقد این اندیشه و چشم انداز آن دارد. این اثر برای نسلی که به صهیونیسم نه گفته و در مصاف با آن به موفقیت رسیده است به طور حتم مغتنم خواهد بود»

قسمتی از متن کتاب:

«این حقیقت که استفاده و به کارگیری از مطالب، فاکتور اساسی در افزایش بازدید آن است سبب ارتقای کیفیت دائمی آن به عنوان یک عنصر اساسی برای هر سیاستی می‌باشد که می‌خواهد به دست بیننده برسد. برای اینکه بتوان مطلبی را مهم جلوه داد و به عنوان منبع ارائه اطلاعات در جهت جلب حمایت بیننده اقدام کرد ابتدا باید شبکه‌ای مردمی که به استفاده از این نوع مطالب علاقه‌مند هستند به وجود آید.

بر این اساس به نوی بازیگر باید با این گروه از مردم دست شود. این تنها مرحله اول است و برای رسیدن به هدف، تلاش بیشتری لازم است. هدف از این کار این است که انگیزه مخاطبان خود را تا جایی بالا ببرید که مطالب شما را انتشار دهند.»

«اتفاق خواهد افتاد: مروری بر گزارش های تحلیلی در کنفرانس دهم هرتزلیا (2010)» 255 صفحه به قلم «مصطفی نظری» تالیف و توسط نشر «تاویل» در سه هزار نسخه منتشر شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار