فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی:

رویکرد ناجا در انجام ماموریت‌ها اقتدار به همراه رافت اسلامی است

سردار اشتری گفت: رویکرد ناجا در انجام ماموریت‌ها اقتدار به همراه رافت اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ - 06February 2019

رویکرد ناجا در انجام ماموریت‌ها اقتدار به همراه رافت اسلامی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» ظهر امروز (چهارشنبه 17 بهمن) در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای امنیت کشور در تلاش است، اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از ارکان امنیت کشور است.

وی با بیان اینکه افکارسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد که اعتماد عمومی به نیروی انتظامی افزایش یافته، گفت: همکاران ما در نیروی انتظامی تلاش می کنند با حضور در صحنه و اقدام به موقع از مشکلات و آسیب‌های مختلف جلوگیری کنند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در انجام ماموریت ها اقتدار به همراه رافت اسلامی رویکرد ما است، ادامه داد: هدف ما تامین امنیت در کشور و حفظ جان و مال مردم است و در نقاط مختلف کشور و در دورترین نقاط  و مناطق مرزی کشور حضور داریم.

حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با بیان اینکه باید وحدت را در کشور بین نهادهای مختلف و مردم و مسئولان حفظ کنیم، اظهار داشت: نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی و مسئولان آذربایجان شرقی باید با هماهنگی بیشتری کار کنند.

وی با بیان اینکه عملکرد ناجا در پیش چشم مردم است و مردم داوری می‌کنند، گفت: نیروی انتظامی شبانه روز برای برقراری امنیت تلاش می کند و این قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ 261

نظر شما
پربیننده ها