معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

ایران مقتدر امروز سیلی را با سیلی جواب می‌دهد

سرهنگ حاجتی گفت: ایران مقتدر امروز سیلی را با سیلی جواب می‌دهد و اقتدارش را همه دنیا دیده‌اند که نمونه‌اش عظمت حضور ایران در خلیج فارس است.
کد خبر: ۳۳۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ - 06February 2019

ایران مقتدر امروز سیلی را با سیلی جواب می‌دهد

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «میرعبدالرضا حاجتی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان امروز (چهارشنبه 17 بهمن‌ماه) در مراسمی که به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: ایران چهارراه اقتصاد دنیا بود و از نظر ژئوپولتیک برای ابرقدرت‌ها بسیار مهم بوده و هست که از این جهت ما باید خیلی زرنگ باشیم که بدانیم موقعیت‌مان واقعاً چیست و چرا ابرقدرت‌ها در این حد به ایران توجه دارند.

وی افزود: می‌دانیم طرف مقابل ما چه آدم گردن کلفت و عربده‌کشی است و با روش‌های مختلف سعی می‌کند علیه ملت ایران دسیسه کند ولی ما نیز هوشیاریم و از فعالیت‌های آن‌ها غافل نمی‌شویم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت: دشمنان می‌گفتند کار ایران تا کریسمس امسال تمام است و مردم ایران نمی‌توانند تولد 40 سالگی انقلاب را جشن بگیرند که باید بگویم غلط کردید که چنین فکری کردید، مگر ما از خون شهدا می‌گذریم.

وی ادامه داد: ایران مقتدر امروز سیلی را با سیلی جواب می‌دهد و اقتدارش را همه دنیا دیده‌اند که نمونه‌اش عظمت حضور ایران در خلیج فارس است.

حاجتی گفت: جوانان ما هشیارند و از نقشه های شوم دشمن غافل نیستند و خوب می دانند که یک روز خط مقدم ما جبهه فرهنگی و یک روز در سیلاب رُفیِع است؛ وظیفه ما حفظ امنیت این کشور است اما هر جا احساس خطر کنیم و تکلیف باشد، با افتخار خدمت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار