دعوت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مردم برای حضور در «چهلمین حماسه‌ حضور»

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم به شرکت حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهلمین فجر انقلاب دعوت کرد.
کد خبر: ۳۳۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ - 10February 2019

دعوت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از مردم برای حضور در چهلمین حماسه‌ی حضوربه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم مرزدار استان را به شرکت حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهلمین فجر انقلاب فرا خواند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است. 

با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش، دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود بار دیگر  وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و همزبانی ملت و دولت، عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی ترسیم کرده و حمایت از خواسته‌ها و حقوق پایمال شده و به حق ملت‌‌های مسلمان را در اقصی نقاط عالم،  فریاد زده و ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، دشمنان وحدت و اتحاد ملی را در طراحی  و پیاده سازی توطئه شوم اختلاف و تفرقه میان مردم و مسئولان، ناکام و مائوس گذارند.

ملت شریف ایران با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهد و یاوه گویی‌ها و سخنان سخیف و گزینه‌های همیشه روی میز  امریکا را با  مؤلفه‌های  منطقی و قدرت نرم و گزینه‌های روی میز خود یعنی وحدت ملی با  فریاد همیشگی «هیهات منا الذله» و «مرگ بر آمریکا و اسراییل» خواهند گفت در مسیر پیشرفت و رشد و تعالی هیچ گاه خسته نشده و همیشه آماده رزم در عرصه‌های مختلف جهادی و جبهه‌های جنگ نرم دشمن و مقاومت اقتصادی با همدلی و همزبانی دولت و ملت هستند.

این بیانیه می‌افزاید: حال و هوای متفاوت دهـه فـجـر امسال که بدلیل ایستادگی جانانه و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی به عنوان الگویی کارآمد، عملیاتی و موفق در سطح منطقه جهان شناخته شده است، به عنوان خاری در چشم سران استکبار جهانی و امریکای جهانخوار است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام، بار دیگر از امت همیشه در صحنه و بیدار استان ایلام، همه گروه‌ها، جریان‌ها، احزاب سیاسی و همۀ آحاد، اقشار و اصناف مردم شریف، وفادار و انقلابی با تمامی سلایق و گرایش‌‌هایی سیاسی می‌خواهد تا با حضور حماسی، آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در صفوفی متحد و یکپارچه در مسیرهای راهپیمایی در استان شهید پرور ایلام را صحنه باشکوه حضور حماسی ملی سازند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار