مسئول حفظ آثار سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد؛

ساخت ماکت عملیات کربلای ۵ در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در خراسان شمالی

مسئول حفظ آثار سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از ساخت ماکت عملیات کربلای ۵ در غرفه مرکز حفظ آثار سپاه و بسیج استان واقع در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ - 10February 2019

ساخت ماکت عملیات کربلای ۵ در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب خراسان شمالیسرهنگ «حیدرعلی پورزاهد» مسئول حفظ آثار سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی اظهار داشت: در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ما در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، دستاوردهای مرکز حفظ آثار سپاه و بسیج را جهت بازدید عموم به نمایش گذاشتیم.

وی بیان کرد: ما در حفظ آثار سپاه استان، اقداماتی از جمله جمع آوری اسناد و مدارک شهدا، مصاحبه با خانواده شهدا، نقش ادارات استان در دفاع مقدس و نقش مردم و اقوام مختلف استان در دفاع مقدس را انجام می دهیم که گوشه ای از این فعالیت ها را در نمایشگاه ارائه کردیم.

پورزاهد با بیان اینکه در غرفه حفظ آثار سپاه ماکت عملیات کربلای ۵ ساخته شده است گفت: با توجه به اینکه اخیرا شبهاتی در خصوص عملیات کربلای ۴ به وجود آمده و کربلای ۵ بلافاصله بعد از کربلای ۴ اجرا و موفقیت هایی در این عملیات کسب شد تصمیم گرفتیم ماکت عملیات کربلای ۵ را در نمایشگاه به نمایش بگذاریم.

مسئول حفظ آثار سپاه خراسان شمالی ادامه داد: جهت اطلاعات بازدیدکنندگان از عملیات کربلای ۵ یکی از راویان دوران دفاع مقدس به تشریح این عملیات می پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار