مدیر بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) کشور:

انقلاب‎اسلامی منشا حرکت‎های مقاومت در کشورهای منطقه شده است

حجت الاسلام سید محمد باقر هاشمی شاهرودی گفت: انقلاب به‌ عنوان پرچمدار بیداری اسلامی خودش را ثابت کرده و منشأ حرکت‌های مقاومت در کشورهای منطقه شده است.
کد خبر: ۳۳۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ - 11February 2019

خیر دنیا و آخرت تبعیت کردن از ولایت‌فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «سید محمدباقر هاشمی شاهرودی» مدیر بنیاد فقه و معارف اهل بیت (ع) امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان کوهدشت ، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پس از رحلت رسول مکرم اسلام بی‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه یوم‌الله 22 بهمن هویت ملتی است که با رشادت و از خود گذشتگی تا به امروز پای انقلاب ایستادگی کرده‌اند، گفت: دشمنان خواب‌هایی برای چهل‌سالگی انقلاب دیده بودند که این خواب‌ها تعبیر نشد و ما چهلمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب را به کوری چشم آنان با اقتدار مشاهده کردیم.

مدیر بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت(ع) کشور با تأکید بر اینکه این انقلاب به‌ سادگی به دست نیامده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران به لطف خدا، عنایت اهل‌بیت (ع) و جانفشانی ملت غیور به پیروزی رسید و خانواده بزرگ انقلاب اسلامی تشکیل شد.

هاشمی شاهرودی بیان کرد: مردم و مسؤولان عهده‌دار جامعه در زمینهٔ اعتلای نظام مقدس هستند و اگر کسی در جامعه اسلامی با رفتار و عملش موجب توقف حرکت نظام و پیشرفت آن شود، خائن به انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت و ‌ضرورت قدر دانستن انقلاب اسلامی تصریح کرد: این انقلاب به‌ عنوان پرچمدار بیداری اسلامی خودش را ثابت کرده و منشأ حرکت‌های مقاومت در منطقه شده است و نشان داد که اسلام همیشه بر ظلم غلبه می‌کند.

مدیر بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) کشور با اشاره به اینکه انقلاب ما مدعی واقعی انسانیت است، خاطر نشان کرد: اخیراً در جنایتی ظالمانه سر کودکی شش‌ساله و معصوم به نام زکریا توسط یک وهابی خبیث، به جرم شیعه بودن جلو چشم مادرش بریده می‌شود ولی هیچ صدایی از کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند بالا نمی‌آید و سکوت می‌کنند، این‌ها ادعایشان تماماً دروغ است.

هاشمی شاهرودی انقلاب اسلامی را یک الگوی اسلامی برای جهانیان برشمرد و گفت: چهل‌سالگی انقلاب را دیدیم، بایستی در عمل هم مسؤولان و هم مردم قدردان بوده و در مسیر پیشرفت و تعالی کشور حرکت کنند.

مدیر بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) کشور تأکید کرد: خیر دنیا و آخرت، تبعیت کردن از ولایت‌فقیه است، هر جا رهنمودهای حضرت آقا را رعایت نکردیم به مشکل برخوردیم، ایشان مسائل را هوشمندانه و با اقتدار رهبری می‌کنند.

وی ضمن اشاره به اهمیت انتقاد سازنده از مسؤولان گفت: اگر مسؤولیتی بر عهده شخصی قرار گرفت باید درد مردم را شناسایی و در رفع آن تلاش کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها