نماینده ولی فقیه در استان فارس:

بخشی از مشکلات جامعه ناشی از بی‌تدبیری‌ها و سوءمدیریت‌هاست

آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» با بیان اینکه امروز در عرصه جنگ اقتصادی قرار داریم و سختی‌های مسائل اقتصادی را حس می‌كنیم، گفت: بی‌تدبیری‌ها و سوءمدیریت‌ها به مشكلاتی كه مردم گریبانگیر آن هستند، دامن می‌زند.
کد خبر: ۳۳۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ - 14February 2019

یادواره‌های شهدا باعث تجدید ایمان و پیمان با خدا می شودبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژكام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز (پنجشنبه) در سومین یادواره شهدای تداركات و پشتیبانی سپاه استان فارس كه در سالن پیامبر اعظم (ص) كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس برگزار شد، فرازهایی از خطبه فدكیه حضرت زهرا (س) را یادآور شد و اظهار داشت: ایمان به خدا و پیامبر و اوصیای الهی و حركت ارزشمند انقلاب اسلامی كه باعث تجدید حیات دین در جهان معاصر شد، جامعه و جهان را از پلیدی شرک پاک می‌کند و این تجدید ایمان و پیمان با خدا و اولیای خدا ثمره این جلسات است.

وی با بیان اینکه خداوند ایمان را قرار داده است تا ما را از شرک و پلیدی پاک بدارد، افزود: تا زمانی که ایمان نیاوریم، پلیدیم و همچنین اگر ایمان را مرتب تازه نکنیم، پلیدی کفر هم به ما سرایت خواهد کرد.

آیت‌الله دژکام با تأکید بر اینکه در دل جز محبت خدا و اولیای نباید باشد، گفت: اگر امروز با مشکلاتی در جامعه مواجه هستیم به دلیل آن است که دلداده غیر خدا هستیم.

وی با بیان اینکه همه ما مأمور به این جهت هستیم، گفت: این جلسات شهدا را که برگزار می‌کنیم، می‌دانیم که شهید نیازی به این جلسات ندارد، اما این جلسات برای این است که ما ایمان خود را تازه کنیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با یادآوری رشادت‌های شهدا گفت: اینان برای اینکه عزتمند باشیم رشادت‌های فراوانی انجام دادند و اجازه ندادند فریاد «هل من ناصر ینصرنی»، ولی امر زمانشان بی‌جواب بماند و رفتند و حمایت کردند و شهید شدند تا اینکه به برکت ایثار و صبر‌ها همان ایثار‌های شهدا و خانواده‌هایشان توانستیم آمریکا را در دهه ۵۰ از ایران و در دهه ۹۰ از منطقه غرب آسیا بیرون کنیم و خودشان هم متوجه شدند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

آیت‌الله دژکام بر این نکته تأکید کرد که عزت متعلق به خداست و اگر کسی می‌خواهد عزیز شود، باید در خانه خدا را بزند و اگر کسی اهل ایمان و جهاد شد، مسلماً باید سختی‌ها را هم تحمل کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس به مشکلات اقتصادی کشورمان اشاره کرد و گفت: امروز در عرصه جنگ اقتصادی قرار داریم و سختی‌های مسائل اقتصادی را حس می‌کنیم و بی‌تدبیری‌ها و سوءمدیریت‌ها هم به این مشکلاتی که مردم گریبانگیر آن هستند، دامن می‌زند و دشمن هم می‌خواهد این مشکلات را تقویت کند تا ما تسلیم شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار