پاسخ به شبهات دشمنان در «نوجوان پلاس»؛

دستاوردهای انقلاب در نوجوان پلاس معرفی می‌شود

«نوجوان پلاس» به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف معرفی دستاوردهای آن در ۴۰ سال گذشته و پاسخگویی به شبهات وارده توسط دشمن به همت فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ - 16February 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با ظهور شبکه‌های مجازی و گسترش آن در سطح عموم افراد جامعه و به ویژه نسل جدید، ارتباط رده‌های سنی مختلف کودک و نوجوان با رسانه‌ها و اخبار، بسیار بیش‌تر از گذشته شده است.

این موضوع اگرچه باعث رشد آگاهی در بین کودکان و نوجوانان می‌شود؛ اما می‌تواند زمینه‌ای قوی برای دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را برای ایجاد شبهات مختلف فراهم کند. لذا آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان در این زمینه، از جمله وظایف مهمی است که بر دوش نهادهای فرهنگی تربیتی قرار دارد.

به منظور پاسخ به شبهات وارده توسط دشمنان به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و اصول اساسی انقلاب، ویژه برنامه «نوجوان پلاس»، توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سطح مناطق تهران برگزار می‌شود.

در این برنامه که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود، تعدادی از مدارس منطقه هشت انتخاب شده و جلسات پرسش و پاسخ دانش‌آموزی با موضوعات دستاوردهای انقلاب، پاسخ به شبهات وارده دشمنان و .... با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود. در این جلسات، ضمن آموزش مفاهیم اساسی سواد رسانه‌‌‌‌‌ای، به تعدادی از شبهات وارده پاسخ داده می‌شود. هم‌چنین، جلسات پرسش و پاسخ دانش‌آموزی، توزیع هدایای فرهنگی و .... بخش‌های دیگری از این برنامه هستند.

اولین جلسه از این ویژه‌برنامه در منطقه هشت، به میزبانی دبیرستان دخترانه تزکیه (شاهد) برگزار شد و دومین جلسه از آن در روز یک‌شنبه 28 بهمن، ساعت 9:30 در دبیرستان پسرانه دانشمند زیر نظر استاد رضا قیومی‌پور، از کارشناسان رسانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار