معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

دشمن به دنبال تلخ کردن شیرینی 22 بهمن بود اما کور خواند

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: زمانی که نشست ورشو با شکست مواجه می‌شود دشمنان همه تلاش خود را می‌گذارند تا شیرینی 22 بهمن را به مردم تلخ کنند اما کور خوانده‌اند زیرا این مردم با شهادت انس گرفته‌اند.
کد خبر: ۳۳۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ - 17February 2019

دشمن راهی جز نفوذ ندارد و مجبورند منافقانه وارد کار شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت 27 شهید مدافع امنیت وطن در گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه اصفهان در همه عرصه‌های دینی، ملی و مذهبی پیشگام و پیش قدم بوده است، اظهار داشت: علمای اصفهان حدود یک قرن پیش و در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه بیانیه ای را امضا کردند که زیر هیچ نامه ای که کاغذ آن خارجی باشد را امضا نخواهند کرد.

وی این مسئله را به عنوان یکی از سندهای افتخار اصفهان دانست و افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شخصیت‌ها و بزرگان اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، تا اینکه 8 سال جنگ تحمیلی آغاز می‌شود و نخستین پاسدارانی که در مرزها حضور پیدا می‌کنند، پاسداران اصفهانی هستند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به 24 هزار شهید اصفهان که در راه اسلام و انقلاب فدا مشده اند ابراز کرد: اصفهان در عرصه مقابله با فتنه گران نیز حرف نخست را می‌زند و امروز نیز در جبهه مبارزه برون مرزی اصفهان سرآمد است.

وی با بیان اینکه در روزهای آغازین دهه پنجم انقلاب کشورمان به عطر 27 گل پرپر شده معطر می‌شود خاطرنشان کرد: امروز شاهد انقلاب تازه ای هستیم و خون این شهدا آغاز این مسیر الهی است.

گواهی با بیان اینکه حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن در حالی که با امنیت کامل در خیابان ها شعار دادیم مدیون شهدای مدافع امنیت است، اذعان کرد: این شهدا ده‌ها و صدها گروهک تروریستی را نابود کردند و خود بدست یکی از آنها به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به سخن فرمانده کل سپاه مبنی بر اینکه زمان طولانی نمی‌گذرد که دشمنان به سزای عمل خود می‌رسند یادآور شد: در ابتدای جنگ، زدن موشک برای ما آرزو بود و آن روز در 8 سال دفاع مقدس با دست خالی برابر دشمن قوی و مسلح ایستادیم اما امروز در هرجای دنیا موشکی بر زمین می‌خورد می‌گویند که این موشک را ایران به دیگر کشورها داده است.

گواهی با بیان اینکه امروز هر نقطه و هرجایی از مرزهای جمهوری اسلامی هر پرنده‌ای پرواز کند لحظاتی بعد آن را زمین گیر می‌کنند و پهبادهای دشمن را از بین می‌برند، تصریح کرد: این‌ها همان بچه‌های دوران دفاع مقدس هستند، که نه به دنبال تهاجم بلکه به دنبال دفاع هستند.

وی با اشاره به دورانی که در دفاع مقدس اعلام می‌کردند امکانات نیست و در یک روز بیش از 300 شهید در اصفهان تشییع شد خاطرنشان کرد: انسان های متعهد و متدین در هر شرایطی با همه وجود از انقلاب خود دفاع می‌کنند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: دشمنان 40 سال است که از همه راه‌ها نفوذ پیدا کرده‌اند، روزی به دنبال این بودند که اقوام را به جان هم اندازند اما جواب نگرفتند و منافقانه 17 هزار و 600 نفر را به شهادت رساندند و راهی جز نفوذ ندارند و مجبورند منافقانه وارد کار شوند.

این مقام مسوول با اشاره به تاسیس جریان سلفی تکفیری برای نابودی ایران ابراز کرد: یک عده احمق در عربستان و برخی دیگر کشورها با آن‌ها همراهی کردند، عربستان و یمن را با یکدیگر درگیر کردند، اما بازهم راهی به پیش نبردند.

وی با بیان اینکه دریوزگی کشورهای مخالف و دیوانه منطقه به جایی رسیده که به بی عقلی به نام ترامپ می‌گویند ما شما را مانند گاو می‌دوشیم، تصریح کرد: اینکه آمریکا به نوکرانش در منطقه می‌گوید اگر ما نباشیم ایران شما را با خاک یکسان می‌کند پیام مهمی دارد که ایران اگر کمتر تجاوزی ببیند دشمن را نابود می‌کند.

گواهی با اشاره به اینکه مولفه‌های اقتدار مردم، رهبری و تجهیزات و امکانات هستند اظهار کرد: مردم ما امروز در اوج ارادت به رهبری و انقلاب و ارزش‌ها قرار دارند و وفاداری خود را به رهبری اثبات کردند از طرفی امروز نیروهای مسلح ما مقتدرترین نیروها و امکانات را دارند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه ملتی که سرمایه عظیم شهادت دارد همه چیز دارد و ملتی که این روحیه ایثار را ندارد هیچ ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکا 7 ترلیون دلار در منطقه خرج کرده‌ اما شبانه برای ملاقات با سربازانش به عراق می‌رود، اما همان روز سردار سپاه قدس در عراق و منطقه در روز روشن قدم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه زمانی که نشست ورشو با شکست مواجه می‌شود همه تلاش خود را می‌گذارند تا شیرینی 22 بهمن را به مردم تلخ کنند تاکید کرد: دشمنان کور خوانده‌اند زیرا این مردم با شهادت انس گرفته‌اند و اگر ما را بکشند مردم ما بیدارتر می‌شوند و ما تا زمانی که قدردان ایثارگران هستیم سربلندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها