مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با خانواده شهید «بخشی» دیدار کرد+ تصاویر

سردار «یوسفعلی­‌زاده» با حضور در منزل دانش‌آموز شهید «علیرضا بخشی» با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
کد خبر: ۳۳۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ - 18February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی شامگاه دوشنبه (۲۹ بهمن­‌ماه) با حضور در منزل دانش آموز شهید «علیرضا بخشی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در ابتدای این دیدار مادر شهید بخشی ضمن بیان خصوصیات و ویژگی­‌های فردی شهید بخشی اظهار داشت: علیرضا بعضی اوقات که حرف از شهادت می­‌زد این نکته را متذکر می­‌شد که دوست دارم در راه امام حسین (ع) سر بدهم و در راه حضرت عباس (ع) دستم را بدهم. او آرزو داشت لباس بسیجی که بر تن داشت کفنش باشد.

مادر شهید در ادامه، به مسئولین توصیه کرد که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به جایگاه بالایی دست پیدا کرده است، لذا زمامداران کشورمان باید در حفظ و پاسداری از آن سرمایه عظیم تلاش کنند.

سردار یوسفعلی­‌زاده نیز در ادامه این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا ابراز داشت: لقمه حلال و شیر پاک باعث تربیت چنین فرزندانی شد و خداوند شهادت را نصیب آن‌ها کرد.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی که خون بهای شهدا و مجاهدت ایثارگران و صبر خانواده شهدای و ایثارگران است به کوری چشم دشمنان ۴۰ ساله شد. تداوم و استمرار انقلاب اسلامی در گرو تأسی به فرهنگ دفاع و جهاد است.

دانش آموز شهید «علیرضا بخشی» در ۲ مردادماه ۱۳۴۸ در مشهد متولد شد و در ۲۴ دی‌­ماه ۱۳۶۵ در عملیات «کربلای ۵» در منطقه «شلمچه» به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار