استاندار خوزستان:

دوران دفاع مقدس اوج نقش‌آفرینی حیاتی دانشگاه‌های خوزستان بود

شریعتی گفت: دوران دفاع مقدس اوج نقش‌آفرینی حیاتی دانشگاه‌های خوزستان بود و استادان نیز نقش مهمی در ساختن و پرورش دادن یک جامعه موفق و اثرگذار داشتند.
کد خبر: ۳۳۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ - 18February 2019

دوران دفاع مقدس اوج نقش آفرینی حیاتی دانشگاه های خوزستان بود

به گزارش دفاع پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان امروز (دوشنبه 29 بهمن ماه) در آیین نکوداشت استادان دکتر «تقی رازی» و دکتر سید «کاظم علوی فاضل» در سرسرای شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: دانشگاه، مرکز اثرگذاری است چون از مراکز تربیت نیروی انسانی، ترویج علم و اخلاق در هرکشور است و استادان دانشگاه نیزچراغ روشن این راه هستند.

وی بیان کرد: یک دانشگاه خوب نقش اساسی و حیاتی برای استان و کشور ایفا می کند و در خوزستان نیز دانشگاه های شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای استان وکشور نقش حیاتی را به ویژه در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.

شریعتی ادامه داد: این دوران اوج نقش آفرینی حیاتی این دانشگاه ها بود و استادان نیز نقش مهمی در ساختن و پرورش دادن یک جامعه موفق و اثر گذار داشتند.

استاندار خوزستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمان جنگ تحمیلی با درمان، آموزش و تربیت نیروی انسانی به رسالت خود ادامه داد.

وی بیان کرد: دکتر علوی فاضل علاوه بر ایفای نقش خود در تربیت شاگردان در بعد مدیریت دانشگاه و توسعه زیرساخت ها در شرایط مهم و حساس از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

شریعتی اضافه کرد: وی در ایجاد زیرساخت های لازم برای ایجاد دانشگاه مستقل علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تلاش کرد و در امر درمان نیز جهت گیری های اخلاقی و معنوی را به کار برد.

استاندار خوزستان ادامه داد: دکتر رازی نیز از پزشکان خاص در حوزه خود است و زمانی به کشور و خوزستان آمدند که مرتبه علمی فوق تخصص در استان و کشور کمتر وجود داشت. وی نیز در تربیت نیروهای انسانی حاذق از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار