همزمان با سالروز شهادت حضرت ام‌البنین (س) صورت گرفت؛

تقدیر از همسران و مادران شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم تجلیل از همسران و مادران تعدا‌ی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، در دانشکده صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با حضور مادران و همسران شهدا، مسئولان و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ - 19February 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تجلیل از همسران و مادران تعدادی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، امروز (سه‌شنبه) در دانشکده صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی اصغر محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، مادران و همسران شهدا و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

در این مراسم که «مریم مجتهدزاده» رییس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس نیز حضور داشت، از خانواده‌های شهیدان «پایدارفر»، شهید «میرهادی»، شهید «پیرهادی»، شهید «محمد بابایی»، شهید «اوحدی»، شهید «میرشاهی»، شهیدان «میرعلی اکبری»، شهید «نصیری»، شهید «شاهرخ‌نیا»، شهید «خالقی‌نیا»، شهید «احمدی»، شهید مدافع حرم «مرتضی طیب‌مسعود» و شهید مدافع حرم «رضا فرزانه» تجلیل شد.

تقدیر از همسران و مادران شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی

همچنین در این مراسم «کونیکو یامامورا» مادر ژاپنی شهید «محمد بابایی» ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهید خود، با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جدید، اظهار داشت: دفاع مقدس برای استقلال ایران بود و این دوران باید امروز یازگو شود تا مورد فراموشی قرار نگیرد.

وی با بیان این‌که امروز دفاع مقدس تمام نشده است و دشمن سعی می‌کند تا هویت را از ایرانی‌ها بگیرد، افزود: ما از استقلال خود دفاع کردیم؛ این استقلال امانت شهداست و ما نباید به این امانت خیانت کنیم، بلکه باید هویت خود را حفظ کنیم.

در ادامه این مراسم همچنین خلبان «خلیلی» رکورددار انهدام هواپیماهای «میراژ» رژیم عراق به بیان خاطراتی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس و همرزمان شهید خود پرداخت.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها