همایش «حس پروانگی» در قم برگزار شد

همایش «حس پروانگی» با حضور زائر اولی‌ها و متحولین اردو‌های راهیان نور در حسینیه شهدای گمنام گلزار شهدای بهشت معصومه (س) قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ - 21February 2019

همایش «حس پروانگی» در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همایش «حس پروانگی» با حضور جمعی از دختران دانش آموز زائر اردو‌های راهیان نور که از برکت این سفر معنوی، دچار تحول در مسیر زندگی خود شده‌اند، در جوار مزار مطهر پنج شهید گمنام و شهدای مدافع حرم گلزار شهدای بهشت معصومه (س) برگزار شد.

این مراسم که به همت معاونت بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همکاری نهادهایی، چون بسیج دانش آموزی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار گردید، با شمیم روحنواز حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام تفحص شده در شرق دجله عطرآگین شد.

در مراسم حس پروانگی، ابتدا زیارت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) قرائت شد، سپس موضوع استمرار ارتباط با زائران دانش آموز راهیان نور به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان و نوجوان مورد بحث قرار گرفت.

در ادامه حجت‌الاسلام جلالیان از راویان فرهنگ حماسه و ایثار به روایتگری از هشت سال دفاع مقدس پرداخت و در پایان، کلیپی از یکی از دانش آموزان متحول شده پخش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها