حکایت رزمندگان لشکر 25 کربلای مازندران در عملیات والفجر 6

یکی از رزمندگان دفاع مقدس گفت: در عملیات والفجر 6 بچه‌های لشکر مردانه جنگیدند، مردانه مقاومت کردند و برخی از آن‌ها در این حماسه‌ی عاشورایی به شهادت رسیدند تا سندی باشد بر این واقعیت که امنیت امروزمان را مدیون قطره قطره خون پاک شهدای عزیزمان هستیم.
کد خبر: ۳۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ - 21February 2019

حکایت رزمندگان لشکر 25 کربلای مازندران در عملیات والفجر۶به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمد دواتگر» از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر 6 متن یادداشتی را به دفتر خبرگزاری دفاع‌ مقدس در مازندران ارسال کرد که از نظر می‌گذرد.

این ساعات و این لحظات را خوب به یاد دارم اگر چه 35 سال از آن دوران می‌گذرد. اما حماسه بچه‌های لشکر 25 کربلا در دوم اسفند سال 1362 در ذهنم چنان حک شده است که هیچگاه از خاطرم محو نخواهد شد.

در آن شب سرد محور پاسگاه چیلات در استان ایلام شاهد پرپر شدن فرزندان خمینی کبیر بود. شبی که مصلحت بر این امر شکل گرفت که نیروهای خط شکن لشکر 25 کربلا با عملیات خود دشمن را فریب داده تا شب بعد رزمندگان اسلام در قالب لشکرهای سپاه و برخی از لشکرهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در محور هورالعظیم عملیات بزرگ خیبر را به مرحله‌ی اجرا بگذارند.

حال بماند که در آن شب پر ماجرا برای شکستن خطوط اولیه و پاسخ به پاتک‌های سنگین دشمن چه بر ما گذشته بود اما خدای خود را شاهد می‌گیرم در این عملیات بچه‌های لشکر مردانه جنگیدند، مردانه مقاومت کردند و برخی از آن‌ها در این حماسه‌ی عاشورایی به شهادت رسیدند تا سندی باشد بر این واقعیت که امنیت امروزمان را مدیون قطره قطره خون پاک شهدای عزیزمان هستیم.

یاد و خاطره‌ی شهدای عملیات والفجر 6 شهیدان «رضاعسجودی»، «محمدرضا گشتاسی»، «نادر انزانی»، «مجتبی شفیق»، «سعید کاوه»، «بهرام و مهدی محمدزاده»، «نبی پور»، «محمد عباس زاده» و... همواره گرامی باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها