استاندار ایلام:

تحریم‌ها را با وحدت ملی پشت سر می‌گذاریم

استاندار ایلام گفت: ملت ایران مشکلات تحریم‌ها را با وحدت ملی پشت سر خواهد گذاشت.
کد خبر: ۳۳۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ - 23February 2019

تحریم ها را با وحدت ملی پشت سر می گذاریمبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام امروز در جمع فرهنگیان استان با حضور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: نیروها و افرادی که بدنبال فشار آوردن به دستگاه‌های تصمیم گیرنده هستند، باید با آنها برخورد شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود کشور تاکید کرد: اگر چه شرایط موجود کشور سخت است، ولی بخش زیادی از آن به داخل بر می‌گردد.
استاندار ایلام با ذکر اینکه آمریکا هیج غلطی نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد، ادامه داد: چنانچه در داخل کشور وحدت، هم افزایی و کمک و حمایت از دولت و نظام وجود داشته باشد از مشکلات عبور و پیروز خواهیم شد.

سلیمانی‌دشتکی یادآور شد: همه اعم از ائمه جمعه، سپاه، بسیج، نیروهای انقلاب و... باید با دولت همراه بوده تا کمبودها رفع شود.

وی با اشاره به وضعیت معیشتی معلمان گفت: اگرچه نیروهای آموزش و پرورش زیاد بوده ولی این افراد زیادی نیستند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه حقوق ها باید با تورم هماهنگ باشد بر اعمال حق مناطق مرزی مناطق جنگ زده، اعمال حق محرومیت در احکام بازنشستگان و... برای فرهنگیان تاکید کرد.

سلیمانی‌دشتکی با ذکر اینکه حکومت به مردم ایلام مدیون است، گفت: ایلام به علت درگیری هشت سال جنگ تحمیلی به میزان هشت سال طلب داشته و از برخی شاخص‌ها فاصله دارد.

وی اضافه کرد: ایلام امروز همچنان مرزبان و مدافع ایران و از طرفی قدمگاه زائران عتبات عالیات بوده و بیش از پیش به سرمایه‌گذاری و توسعه نیاز دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به تحصیل 100 هزار دانش آموز در استان ایلام گفت: این افراد در یک هزار و 300 واحد آموزشی به تحصیل دارند.

اسفندیار رستم زاد پوشش تحصیلی این استان را 94.5 درصد عنوان کرد که جز استان های برتر هستیم.

وی اعمال حق نوار مرزی، پرداخت معوقات، ایحاد ساختمان دانشگاه فرهنگیان، بیمه تکمیلی و غیره را از جمله خواسته‌های فرهنگیان این استان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها