مسئول غرفه «جنبش طلاب حرکت های اسلامی نیجریه»:

مردم ایران قدر نعمت ولایت را بدانند

مسئول غرفه «جنبش طلاب حرکت‌های اسلامی نیجریه» گفت: آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی» عالمی فقیه، با ایمان، شجاع، دلسوز و عاشق مردم ایران است و مردم ایران قدر نعمت ولایت را بدانند.
کد خبر: ۳۳۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ - 23February 2019

در آستانه برگزاری دومین کنگره شش هزار و 500 شهید استان کرمان مسئول غرفه جنبش طلاب حرکت‌های اسلامی نیجریه واقع در نمایشگاه جبهه مقاومت، در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی» عالمی فقیه، با ایمان، شجاع، دلسوز و عاشق مردم ایران است و مردم ایران قدر نعمت ولایت را بدانند.

وی ادامه داد: وقتی پیامبر اسلام (ص) حضرت علی علیه السلام را به عنوان جانشین خود انتخاب کرده است و پس از ایشان اهل بیت علیه السلام به امامت رسیدند، این یعنی اینکه بعد از آنان نیز جهان اسلام نیاز به یک پیشوا و رهبر دارد.

این فعال فرهنگی نیجریه ای بیان داشت: در عصر حاضر شخصیتی به بزرگی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در دنیا وجود ندارد و این رهبر عالیقدر جهان اسلام در جهان بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از ایران اسلامی هراس دارند ادامه داد: مردم ایران قدر امنیت را بدانند و ما که نظاره گر جهان هستیم، می بینیم امنیت در ایران در هیچ جای دنیا نظیر ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار