سردار غیب‌پرور:

انقلاب اسلامی با زیور جوانان درخشنده‌تر شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سلام بر جوانان امروز که رهبری و انقلاب را رها نکردند، انقلاب ما با زیور جوانان درخشنده‌تر شده که جای تبریک دارد.
کد خبر: ۳۳۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ - 24February 2019

انقلاب اسلامی با زیور جوانان درخشنده‌تر شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امروز سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای دانشجویی و دانش‌آموزی در راستای برگزاری دومین اجلاسیه 6500 شهید استان کرمان در جمع بیش از 3 هزار دانش‌آموز و دانشجو در مصلی بزرگ امام علی (ع) اظهار داشت: خدمات لشکر سرافراز ثارالله بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشد کسانی که به تاریخ انقلاب اسلامی آشنایی دارند، خاطرات این لشکر ظفرمند را فراموش نمی‌کند.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه حدود 25 عملیات خود شهادت می‌دهم، سخت‌ترین‌ عملیات‌ها را بچه‌های کرمان عهده‌دار بودند افزود: در عملیات بدر جانفشانی رزمندگان ثارالله یادم نمی‌رود ما دریگان بودیم وقتی که به الهویدی رسیدیم، خدا می‌داند بر حجم خمپاره‌ای که می‌بارید کسی تاب ایستادن نداشت و یا همین حرکت هم در کربلای 4 و در عملیات کربلای 5 و عبور از اروند بود که عبور از اروند، اروند را خجل می‌کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سربلندی و عزت بچه‌های کرمان به فرماندهی کسی که همه ما امروز به او افتخار می‌کنیم، کسی جز حاج قاسم سلیمانی نیست.

این مسئول ادامه داد: سلام خدا بر شهیدان و شهدای دانش آموز که دوران جوانی را سپری می‌کردند و درک عمیقی داشتند که دشمن را ذلیل‌تر از آن چیزی که بود به عالمیان نشان دهند و سلام بر 1319 شهید دانش آموز و 140 شهید دانشجو از استان کرمان با غیرت که تقدیم به اسلام شده که چیزی کمی نیست.

سردار غیب‌پرور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در گام دوم انقلاب فرمودند: که این انقلاب را با انقلاب روسیه، فرانسه و هندوستان قیاس کنید که در کدام یک از این مناطق این همه جوان وجود داشت که مجاهدت این جوانان در شرایط خاص که به قرآن و مکتب اسلام ایمان داشتند.

وی ابراز داشت: در دوران 8 سال دفاع مقدس آنچه حاکم بود، جوان‌ها و نوجوانانی بودند که هم‌سن و سالان شما بودند و آنچه که آنها را مقدس کرد، ذکر توسل، تقرب و خدا بود و باورها و ازخودگذشتگی در آنها موج می‌زد.

این مسئول با بیان اینکه شما دانشجویان و دانش‌آموزان امروز به مجلس شهیدان آمده‌اید گفت: باید از مجلس شهیدان بهره‌بردارید که اگر اجر معنوی می‌خواهید از مجلس شهیدان بهره ببرید و یادتان باشد آن چیزی که بچه‌های ما را در جنگ سرافراز کرد، دیانت آنان بود.

غیب‌پرور با بیان اینکه رزمندگان ما با وجود تشنگی هنگام شهادت به هم آب تعارف می‌کردند که عزیزان این قصه نیست تصریح کرد: در غرب در ارتفاعات سورن که یک منطقه یخچال مانند داشت، به ما خبر دادند که 4 نفر از بچه های کرمان آنجا یخ زده‌اند، این مسئله بسیار ما را ناراحت کرد ولی این نشان از ایستادگی جوانان در سرما بود که به خاطر انقلاب، یخ زدند ولی سنگر را رها نکردند و در تاریخ ماندگار شدند و یا این عزیزان در عملیات کربلای 5 ایستادند و قطعه قطعه شدند، خم به ابرو نیاوردند و غواصان ما از اروند گذشتند و مظلومانه جان دادند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از سر اعتقاد و باور، مخاطب خود را شما جوانان قرار دادند، گفت: اگر امروز آمده‌اید درس ایستادن را یاد بگیرد، بسم‌الله، استقامت کنید، نترسید، در مقابل دشمن سست نشوید یاد بگیرد و بدانید دشمنان انقلاب به کمتر چیزی جز فنای آن راضی نیستند و چه کسی بهتر از شما که حافظ این انقلاب باشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با طرح این سئوال که الگوی جوانان ما در ایستادگی و مقاومت کدام شخصیت است؟ افزود: آیا شک داریم که آن دردانه پیامبر (ص) چه جلوه‌ای از خود نشان داد و رزمندگان ما به شخصیت والا افتخار کردند که بزرگترین عملیات‌های ما با نام ایشان انجام شد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) اقیانوسی است از فضایل تصریح کرد: مقاومت زهرا، بصیرت زهرا به کار این جلسه می‌آید، این دردانه پیامبر(ص) است که از حریم ولایت دفاع می‌کند و مظلومیت زهرا آن زمانی که دست حسنین را می‌گرفت و درِ خانه‌ها را می کوبید و می‌گفت: مگر شما با علی بیعت نکردید و آنان می‌گفتند اگر علی هم نامزد می‌شد ما او را انتخاب می‌کردیم و به او رای می‌دادیم و گفت: علی انتخاب شده خدا بود و زهرا بود که بر ولایت ماند.

این مسئول ادامه داد: خدا نکند انسان به خاطر قدرت ثروت، کور شود، کوری ظاهری قابل تحمل است اما کوری دل را چه کند؟ نتیجه کوری دل می شود، خانه نشینی حضرت علی (ع) و گمنامی قبر دردانه پیامبر و می شود، عاشورا.

غیب‌پرور ابراز داشت: عاشورا نتیجه بی‌خردی و بی بصیرتی مردمانی است که علی را رها کردند، امام و رهبر و ولایتشان را رها کردند و نتیجه کلمات این است که رهبر و ولایت را رها نکنید و حتی کسانی که دشمن و همراه نیستند در کرسی انصاف قضاوت کنند، خود به این مسئله می رسند که اگر سایه ولایت نبود اثری از این انقلاب و شهیدان نبود.

وی با بیان اینکه روایت حماسه‌های شهیدان ما فوق العاده مطلوب است، اما مطلوب‌تر تبیین اهداف آنها است گفت: حضرت امام (ره) وعده مقام  و مال به رزمندگان نمی داد، آدرس رستگاری را می‌داد که 6 هزار و 500 شهید این استان از آن دسته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان خوب، جواب ولایتشان را دادند، سلام بر جوانان امروز که رهبری و انقلاب را رها نکردند، انقلاب ما با زیور جوانان درخشنده‌تر شده است که جای تبریک دارد.

غیب‌پرور در پایان از دانش‌آموزان و دانشجویان خواست که هرکدام یک شهید انتخاب کنید و با او صحبت و راز و نیاز کنید و انس دلی برقرار کنید و شما جوانان سیم ارتباطیتان زود وصل می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها