طی حکمی؛

«حبیب‌الله مازندرانی» دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس «رسام» شد

علی‌اصغر جعفری رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس طی حکمی، «حبیب‌الله مازندرانی» را به عنوان دبیر دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس «رسام» منصوب کرد.
کد خبر: ۳۳۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ - 25February 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حبیب‌الله مازندرانی» طی حکمی از سوی «علی‌اصغر جعفری» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، به عنوان دبیر دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس موسوم به «رسام» منصوب شد.

متن حکم فوق به شرح زیر است:

«جناب آقای حبیب الله مازندرانی

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جنابعالی در عرصه مدیریت و تولیدات هنری و رسانه‌ای و اهتمام شایسته شما به حفظ و نشر فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به موجب این حکم به سمت دبیر دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس رسام، منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از رهنمودها و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی) در تبیین هنر متعهد و ضرورت پیشگیری از فراموشی و تخریبارزش‌های متعالی دفاع مقدس، تجارب متراکم هنرمندان متعهد پیشکسوت این عرصه در ایجاد فضای پر نشاط و خلاقانه برای هنرمندان و سینماگران جوان و متعهد ایران اسلامی و حوزه مقاومت اسلامی و تجربه موفق و ارزشمند نخستین دوره برگزاری جشنواره رسام، شاهد تولید آثار فاخر الهام‌بخش و جذاب در تبیین و تجلیل مدافعان وطن، مدافعان حرم و مجاهدان حوزه مقاومت اسلامی و مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی باشیم.

توفیق شما را در پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره از خداوند متعال خواستارم»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها