امیر حیدری:

نزاجا در مسیر نوآوری گام برمی‌دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نزاجا در مسیر نوآوری و فناوری‌های جدیدی که در ارتقای توان دفاعی کشور مؤثر است، گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۳۳۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 25February 2019

حیدریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح از سالن تیراندازی مرکز آموزش جواد الائمه (ع) نزاجا اظهار داشت: خدا را شاکریم که نیروی زمینی در مسیر نوآوری و فناوری‌های جدیدی که در ارتقای توان دفاعی کشور مؤثر است، گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه نباید به توان و ظرفیت‌های گذشته اکتفا کنیم، افزود: مسلماً اکتفا به توان گذشته موجب ضعف و رکود نیرو‌ها می‌شود؛ لذا ما باید همواره تجهیزات خود را به‌روز کرده و مطابق با نیاز عملیاتی ارتقا دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به افتتاح این سالن تیراندازی گفت: این اقدام قطعاً در کیفیت بخشیدن به وضعیت آموزشی و ارتقای توان رزم کارآموزان، مفید و مؤثر است.

امیر حیدری با تأکید بر اینکه امروز سه اصل ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در سطح نزاجا جاری و ساری است، افزود: ولایت‌محوری بعنوان یک اصل و بصیرت دینی باید همواره مورد توجه باشد. هر طرحی باید ریشه در فرامین فرمانده معظم کل قوا داشته باشد وگرنه ابتر و ناکارآمد است.

وی در خصوص عدالت‌محوری در سطح نزاجا بیان کرد: ما باید نگاه عادلانه‌ای را نسبت به مجموعه خود داشته باشیم و همواره در راستای تقویت عدالت در سطح نیرو‌ها گام برداریم.

فرمانده نزاجا در خصوص اهمیت شایسته‌سالاری در نزاجا گفت: نیروی زمینی باید مکانیسمی بوجود بیاورد که اموراتش به دست افراد شایسته و استعداد‌های متعهد و شکوفا بیفتد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها