مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نقشه راه مسئولان و امت بصیر ایران اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نقشه راه مسئولان و امت بصیر ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ - 26February 2019

بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نقشه راه مسئولان و امت بصیر ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصرشکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همایش تجلیل از بانوان عرصه تبلیغ و جمعی از مادران شهدا که در بابل برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) به ویژگی‌های این بانوی دو عالم پرداخت و ولایت‌مداری را مهم‌ترین ویژگی این بانوی شهیده عالم عنوان کرد و اظهار داشت: حضرت صدیقه طاهره حضرت زهرا (س) در راه ولایت به شهادت رسید و باید امروز الگوی همه زنان و بانوان جامعه اسلامی باشد.

شکریان امیری به موضوع اهمیت تبیین اسلام ناب در جوامع اسلامی اشاره و از جمهوری اسلامی به عنوان تنها پرچم‌دار اسلام ناب در جهان یاد کرد و افزود: این افتخار به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه با عنوان اینکه مبارزه با استعمار و استکبار افتخار بزرگی است که نصیب جمهوری اسلامی شده است، گفت: این گفتمان در جهان در حال گسترش و ترویج است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه اسلامی تصریح کرد: تاثیر حجاب در کارکردهای اجتماعی و خانواده را می‌توان در زندگی مادران شهدا به وضوح دید و بواسطه دامن پاک این مادران شهید است که امروز ایران اسلامی مقتدرانه در جهان چشم نوازی می‌کند و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نقشه راه مسئولان و امت بصیر ایران اسلامی است، افزود: باید همه به سفارشات معظم له در این بیاینه توجه داشته باشند و آن را به عنوان یک راهبرد اصلی برای فعالیت‌های خود لحاظ کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باید برای جامعه اسلامی و به‌ویژه نسل جوان جامعه تبیین شود، با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه تبلیغ، بیان داشت: نقش مبلغان در این حوزه امری اجتناب ناپذیر است چرا که تریبون‌های تبلیغی و حضور مبلغان در میان مردم می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها به ویژه آسیب‌های اجتماعی موثر واقع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها