نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

در سایه انقلاب شاهد پرورش نیروهای کارشناس و مهندس هستیم

آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در سایه انقلاب شاهد رشد و پرورش نیرو‌های کارشناس و مهندس هستیم که بهره علمی فراوان دارند.
کد خبر: ۳۳۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ - 26February 2019

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان در آیین کلنگ زنی پروژه ساختمان نظام مهندسی لرستان اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که در سایه انقلاب شاهد رشد و پرورش نیروهای کارشناس و مهندس هستیم که بهره علمی فراوان دارند.

وی با بیان اینکه پیشرفت و تعالی در سایه کاردانی و کارشناسی است، افزود: هر ایده و نظری اگر بر اساس مهندسی و کار کارشناسی شکل بگیرد پایدار می ماند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز بیش از 9 هزار مهندس تحت پوشش سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان است،  ادامه داد: این نویدی بسیار خوب و ارزشمند است که از این سرمایه عظیم برخورداریم و باید با تمام وجود تبریک بگوییم و افتخار کنیم به این سرمایه های عظیم.

آیت الله میرعمادی با اشاره به بازدید از زیردریایی ها و ناوچه های ساخت مهندسان ایرانی در بندرعباس، عنوان کرد: این کار مهندسان پیچیدگی ها و ویژگی های خاص خود را داشت، در کار نظام مهندسی ساختمان هم همینطور است، حوادث متعدد سیل و زلزله را می بینیم که عقلانیت حکم می کند بنای مستحکم و زیبا بسازیم و این اقدام از سوی مهندسان عملی می شود.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم پروژه ساختمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به لحاظ استحکام و زیبایی یک کار الگو و نمونه در استان باشد، یاد آورشد: در ساخت و سازها باید این نکته را رعایت کنیم که بنای ما استحکام درونی و زیبایی بیرونی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها