همایش بین‌المللی سیره علوی در لرستان آغاز شد

دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی با رویکرد امام علی (ع)، اقتصاد و جامعه در لرستان آغاز شد.
کد خبر: ۳۳۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ - 27February 2019

همایش بین‌المللی سیره علوی در لرستان آغاز شدبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی با رویکرد امام علی (ع)، اقتصاد و جامعه با حضور امام‌ جمعه موقت تهران و مسئولان استانی در سالن اجتماعات دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان در این همایش اظهار داشت: پیشنهاد برگزاری همایش‌های تخصصی در مورد شخصیت امام علی (ع) در استان لرستان سال 87 توسط نماینده ولی‌فقیه در استان و دبیر کل بنیاد غدیر کشور در لرستان نهادینه شد.

وی افزود: دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر، دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، استانداری و دانشگاه‌های استان و برای نخستین بار دانشگاه‌های اصفهان، دانشگاه ادیان و مذاهب قم، دانشگاه مذاهب اسلامی تهران، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه ایلام، رازی، کرمانشاه و بوعلی سینا همدان نیز همکاری داشتند.

رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد: در این همایش 320 مقاله از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه ارسال‌شده که توسط کمیته علمی 170 مقاله در قالب  سخنرانی و پوستر پذیرفته و در مجموعه مقالات همایش به چاپ رسیده است.

وی بیان کرد: تعداد 45 مقاله در قالب پنج پنل تخصصی در دو محور اقتصادی و اجتماعی بر مبنای سیره علوی در این همایش ارائه خواهند شد و مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایش داده می‌شود و طی هماهنگی که با مجلات علمی و پژوهشی دانشگاه مذاهب صورت گرفته 12 مقاله بر اساس شاخص‌هایی که دارد چاپ می‌شود که این کار برای  نخستین بار عملی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار