فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

نیروهای انقلابی در همه عرصه‌های گام دوم انقلاب حضور فعال داشته باشند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب باید نیروهای انقلابی در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته باشند.
کد خبر: ۳۳۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ - 27February 2019

نیروهای انقلابی باید در همه عرصه‌ها در گام دوم انقلاب حضور فعال داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «حسن مرادی» فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در جمع پیشکسوتان جبهه و جنگ شهرستان نهاوند که شامگاه سه شنبه در محل سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر حضور پررنگ و اثرگذار نیروهای مومن و انقلابی در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی تأکید دارند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: سپاه پاسداران به‌ عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره برای اجرای وظایف محوله و خدمت به مردم پیش‌قدم است و در طول سال‌های گذشته چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در عرصه‌های دیگر این مورد را نشان داده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: هر کجا انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در جبهه مقاومت نیاز به حمایت داشته باشد، سپاه وارد عمل شده است و خوش درخشیده است.

وی عنوان کرد: در هر کجا که نیاز باشد سپاه پاسداران ایفای نقش می‌کند و به خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف افتخار می‌کند و همواره آماده اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: سپاه در تثبیت انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن نیز در همه عرصه‌ها و در بحث صدور انقلاب نیز موفق بوده و نقش سپاه در انسجام و پررنگ کردن محور مقاومت غیر قابل ‌انکار است.

مرادی گفت: جبهه کفر و نفاق با به وجود آوردن داعش درصدد شکست محور مقاومت و حمله به کشورمان بودند که با رشادت‌های مدافعان حرم، کشورهای سوریه و عراق در مقابل داعش پیروز شدند و دشمنان نتوانستند به اهدافشان برسند.

وی اظهار داشت: نقشه‌های دشمنان در منطقه با حضور به ‌موقع و با اقتدار سپاهیان اسلام همواره با شکست مواجه شده ‌و هجمه‌هایی هم که توسط دشمنان به سپاه می‌شود به دلیل اقتدار و عزتمندی سپاه است.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: با حضور با اقتدار سپاه، فتنه آمریکایی، عربی و عبری با شکست مواجه شد و اکنون می‌بینید نیروهای آمریکایی از عراق و سوریه خارج می‌شوند که این نشان از اقتدار سپاه است.

وی تصریح کرد: علت این پیروزی‌ها وجود نیروی انسانی مؤمن، انقلابی و پای‌کار است که هر جا نیاز باشد با صلابت و اقتدار حاضر می‌شوند و تلاشی جهادی دارند.

مرادی افزود: نقش بازنشستگان در پیروزی‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی نقشی مهم و اثرگذار است و باید از تجربیات این عزیزان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به حضور نیروهای انقلابی درصحنه تأکید دارند که باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی بیان کرد: نیروهای انقلابی و ولایت‌مدار که شما بازنشستگان عزیز نیز از این قشر هستید باید به‌ عنوان نیروهای جهادی و با تجربه در عرصه‌ها حضور فعال و اثرگذار داشته باشید.

مرادی افزود: موضوع مردم‌داری و مردم یاری از دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است که یکی از وظایف مهم همه ما خدمت به مردم است و باید در این بحث هم وارد شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها