سردار مهری در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

خواب‌آلودگی عامل ۳۸ درصد از تصادفات جرحی و فوتی نوروز ۹۷

رئیس پلیس راهور ناجا ۳۸ درصد از تصادفات جرحی و فوتی نوروز ۹۷ را ناشی از خواب‌آلودگی دانست و گفت: ۸۵ درصد تلفات ناشی از این تصادفات به دلیل سرعت غیر مجاز، عدم توجه جلو و خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.
کد خبر: ۳۳۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ - 02March 2019

۳۸ درصد از تصادفات جرحی و فوتی نوروز ۹۷ ناشی از خواب‌آلودگی بوده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه مراسم چهاردهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیته ویژه نوروز ۹۸ با حضور دستگاه‌های خدماتی اظهار داشت: رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ در ۲۲ اسفندماه در جوار مرقد امام (ره) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در نوروز سال گذشته ۸۵ درصد تلفات ناشی از تصادفات به دلیل سرعت غیر مجاز، عدم توجه جلو و خستگی و خواب آلودگی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: از هموطنان می‌خواهم در تعطیلات نوروز ۹۸ با آرامش و با احتیاط رانندگی کنند و وسیله نقلیه خود را آماده سفر و برای یک سفر ایمن برنامه‌ریزی کنند.

سردار مهری گفت: ۳۸ درصد تصادفات جرحی و تلفات، ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بوده است و سرنشینان باید مواظب باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد: با سازمان راهداری و همه کسانی که با موضوعات جاده‌ای مرتبط هستند، هماهنگی شده است تا سه هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در بیرون شهر‌ها و دو هزار نقطه حادثه‌خیز در درون شهر‌ها آشکارسازی شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها