فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج):

پیکر سردار شهید «حمید محمدرضایی» در قزوین تشییع می‌شود

سردار هاشم آذربایجانی گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم «حمید محمدرضایی» روز سه‌شنبه 14 اسفند ماه در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ - 02March 2019

پیکر سردار شهید «حمید محمد رضایی» سه شنبه در قزوین تشییع می شودسردار «هاشم آذربایجانی» فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین با بیان خاطراتی از سردار شهید مدافع حرم «حمید محمدرضایی» اظهار داشت: شهید محمدرضایی و برادرش شهید «علی محمدرضایی» از دوران دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و هر دو ابتدا به درجه جانبازی نائل شده بودند و با وجود جانبازی مجدد در صحنه نبرد حاضر و به شهادت رسیدند.

وی افزود: «حمید محمدرضایی» اولین شهید مدافع حرم استان قزوین است که در اردیبهشت سال 94 در جریان درگیری با تکفیری ها در سوریه به شهادت رسیده و پیکرش بعد از گذشت حدود 4 سال به میهن عزیزمان باز می گردد.

فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) بیان داشت: مراسم استقبال و تشییع از این شهید والامقام روز سه‌‌شنبه 14 اسفند ساعت 9 از مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل واقع در خیابان شهدای قزوین آغاز و به سمت گلزار مطهر شهدا ادامه می یابد.

آذربایجانی با اشاره به تلاش برای هر چه باشکوه برگزار شدن بزرگداشت شهید محمدرضایی تصریح کرد: مراسم شب وداع با شهید محمدرضایی سه‌شنبه همزمان با نماز مغرب در مسجد امام حسن عسگری شهرک کوثر قزوین برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تشییع سردار شهید مدافع حرم محمدرضایی روز چهار‌شنبه 15 اسفند از میدان مرکز شهر شال به طرف گلزار شهدای این شهر تشییع و پیکر مطهر در جوار برادر شهیدش «علی محمد‌رضایی» در گلزار شهدای شهر شال تدفین می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها