سرهنگ بخشنده به دفاع‌پرس خبر داد؛

بازدید خانواده‌های کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر از یادمان‌های شهدا

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی تهران بزرگ از بازدید خانواده‌های کارکنان این پلیس از یادمان‌های شهدا در جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ - 23March 2019

بازدید خانواده‌های کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر از یادمان‌های شهداسرهنگ «محمد بخشنده» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه برخی از قاچاقچیان مواد مخدر در ایام تعطیلات عید به دنبال قاچاق مواد مخدر و توزیع آن در تهران هستند، اظهار داشت: پلیس همواره هوشیار است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با دستور سردار رحیمی در ایام عید افزایش نیرو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی بر مبادی ورودی و محور‌های مواصلاتی تهران اجازه نخواهیم داد به راحتی مواد مخدر از استان‌های دیگر وارد تهران شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همچنین در خصوص اعزام خانواده‌های کارکنان این پلیس به یادمان‌های شهدا گفت: با هماهنگی سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خانواده‌های کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر به مشهد مقدس و در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های شهدای در جنوب کشور بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار