امام جمعه شهر دلوار:

سنت حسنه اعتکاف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام «علی زاهددوست» گفت: سنت حسنه اعتکاف را هم می‌توان از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد؛ چرا که پیش از انقلاب سنت اعتکاف به فراموشی سپرده شده بود.
کد خبر: ۳۳۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ - 04March 2019

سنت حسنه اعتکاف  از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه شهر دلوار، امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد برگزاری اعتکاف در بخش دلوار، اظهار داشت: سنت حسنه اعتکاف را هم می‌توان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد؛ چرا که پیش از انقلاب سنت اعتکاف به فراموشی سپرده شده بود؛ اما پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسترسازی برای رشد فضائل معنوی و احیای سنت‌های معنوی از جمله سنت حسنه اعتکاف با شکوه خاصی در جامعه نهادینه شده است.

وی با بیان این که امسال آئین معنوی اعتکاف در بیش از ۳۲ مسجد شهری و روستایی بخش دلوار برگزار خواهد شد، گفت: در سال‌های اخیر برنامه اعتکاف از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته است و به یاری خداوند این روند رو به رشد در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت و این آئین معنوی با کیفیت مطلوب‌تری برگزار خواهد شد.

امام جمعه دلوار عنوان کرد: هر ساله جمع کثیری از معتکفان را قشر جوان تشکیل می‌دهند و حضور حداکثری قشر جوان و نوجوان در آئین اعتکاف از نقاط قوت برگزاری این آئین معنوی است.

حجت‌الاسلام زاهددوست تصریح کرد: برگزاری طرح «قرآن در زلال اعتکاف»، مسابقه فرهنگی ویژه معتکفین، دعوت از مبلغین آقا و خانم و تهیه بسته فرهنگی اعتکاف از جمله برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده جهت اجرا در ایام معنوی اعتکاف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار