عیادت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از «حجت‌الاسلام توحیدی»

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از معاون اسبق تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع عیادت کرد.
کد خبر: ۳۳۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ - 06March 2019

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از حجت الاسلام توحیدی عیادت کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «حجت‌الاسلام محمد حسین قندهاری» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور در بیمارستان شهید چمران از «حجت‌الاسلام علی‌اصغر توحیدی» بسیجی جانباز دفاع مقدس و برادر شهیدان توحیدی عیادت کرد.

حجت‌الاسلام قندهاری در این دیدار یادآور شد: حجت‌الاسلام توحیدی از معاونین اسبق فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بوده که سال‌های متمادی در اعتلای فرهنگ دینی و حفظ ارزش و آرمان‌های نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی همچنین گفت: حجت‌الاسلام توحیدی از رزمندگان و روحانیون دوران دفاع مقدس است که سال‌های متمادی در جبهه‌های جنگ تحمیلی در کنار رزمندگان اسلام به دفاع و مبارزه پرداخته و در اثر مجروحیت‌های متعدد دچار عارضه شده، اما با وجود درد و رنج ناشی از جراحات شیمیایی همچنان به فعالیت‌های علمی و پژوهشی مشغول است.

حجت‌الاسلام قندهاری با بیان رشادت‌های خانواده شهید توحیدی در راه اعتلای اسلام و نظام اسلامی عنوان کرد: سردار شهید غلامعلی توحیدی برادر حجت‌الاسلام توحیدی که در عملیات کربلای چهار به مقام شهادت نائل شده بود، سرانجام پس از ۱۰ سال پیکر مطهرش به وطن بازگشت و در جهرم تشییع و در گلزار شهدای فردوس این شهر به خاک سپرده شد و شهید محمدکاظم توحیدی برادر دیگر این روحانی وارسته نیز که به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود، سال‌ها در سازمان تبلیغات اسلامی خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشت و سرانجام در دوم بهمن ۱۳۹۷ به قافله شهیدان پیوست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این دیدار، ضمن گفت‌وگو با پزشکان معالج، در جریان روند مداوای این روحانی برجسته قرار گرفت و سلامتی وی را از خداوند متعال مسألت کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار