نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اطاعت نکردن از دشمن جهادی بزرگ است

حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» گفت: همواره اطاعت نکردن از دشمن جهادی بزرگ است و افراد سست عنصر کار دشمن را آسان می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ - 07March 2019

حزب الله لبنان ثمره بذری است که «ابوذر» 1400 سال قبل کاشته استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با دانشجویان انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی چیزی نیست که بتوان با جنگ نظامی از بین برد، اظهار داشت: می توان افراد را کشت اما نمی توان فکر و عقیده او را از بین برد.

وی عنوان کرد: محاصره‌های اقتصادی دشمن تنها مربوط به این چند سال نبوده بلکه از زمان پبامبر نیز مسلمانان در محاصره اقتصادی بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در مباحث فکری، عقیدتی، عقلانی و سیاسی بیش از همه تزکیه نفسانی مطرح است، تصریح کرد: گاهی حکومت‌هایی در بدنه انقلاب اسلامی نفوذ کردند که به مسلمانان ظلم‌های زیادی شد.

عبادی یادآور شد: یکی از آن موارد بنی‌‌اميه بودند که قتل عام زیادی کردند، اموال مسلمانان را غارت می‌کردند و هر جا که انسان حق گویی بود او را آزار و شکنجه می‌دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: در هر جامعه افرادی وجود دارند که به خاطر سستی عقیده با دشمن معامله می کنند و امروز دشمن آسیب‌هایی را به کشور می رساند که منشأ داخلی دارد.

عبادی اضافه کرد: وقتی از درون کشور برخی با دشمن معامله می‌کنند در واقع زمینه طمع را برای دشمن فراهم می‌کنند که اگر این اتفاق نیافتد دشمن سر جایش می‌نشیند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم جهاد بزرگ عدم سازش با دشمن است گفت: همواره اطاعت نکردن از دشمن جهادی بزرگ است و افراد سست عنصر کار دشمن را آسان می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: هر جا سستی باشد دشمن طمع می کند و اگر در داخل کشور از سیاست و فرهنگ بیگانه پیروی و آن را ترویج نکنیم از دست دشمن کاری ساخته نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار