مديركل بنياد شهيد فارس خبر داد؛

افتتاح اورژانس بیمارستان اعصاب و روان در شیراز

«رجبعلی راهی» با بیان اینکه ٤٠ برنامه در بزرگداشت روز شهدا و چهلمین سال پیروزی انقلاب پيش‌بينی شده گفت: مرکز اورژانس بیمارستان اعصاب و روان شیراز و داروخانه این بیمارستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۳۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ - 10March 2019

افتتاح اورژانس بیمارستان اعصاب و روان شیراز به مناسبت روز شهدابه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «رجبعلی راهی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس صبح امروز در يک كنفرانس خبری كه به مناسبت سالروز تاسيس بنياد شهيد و رور بزرگداشت مقام شهدا اظهار داشت: امام خمينی (ره) در ٢٢ اسفند سال ٥٨ و قبل از جنگ فرمان ابتدايی تشكيل بنياد شهيد را دادند.

وی افزود: افتتاح اورژانس و داروخانه بيمارستان اعصاب و روان جنت، تجليل از مروجين فرهنگ ايثار و شهادت در فسا، كلنگ‌زنی مجتمع رفاهی فرهنگی باغ جنت، تجليل از جانبازان زن، افتتاح دو بنياد گراش و رستم، تبليغاتی محيطی و شهری، برگزاری يادآوره‌های شهدا، بهره‌برداری از ظرفيت تشكل‌های ايثارگری و اعزام پيام آوران ايثار به مدارس و مراكز آموزشی را از مهمترين برنامه‌های پيش‌بينی شده روز بزرگداشت شهدا نام برد.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس تجليل از فرزندان ممتاز شهدا و ايثارگران را از ديگر برنامه‌ها بنیاد شهید در بزرگداشت  روز شهدا مطرح کرد و گفت: بعضی می‌گويند هرچه هست برای خانواده شهداست و آنها از رانت شاهد استفاده می‌كنند در حالی كه ممتاز بودن آنها را بنياد شهيد مشخص نمی‌كند، كسب رتبه‌های برتر كنكور توسط فرزندان شاهد و ايثارگر گويای اين مدعا است.

راهی با اشاره به وجود ٧٠٠ فرزند ممتاز شاهد و ايثارگران در فارس، تصریح كرد: فرزندان شهدا در حوزه‌های مديريتی استان موفق بوده‌اند و امروز متخصصانی در فارس وجود دارد كه در زمينه‌های مختلف حرف اول را می‌زنند.

وی با تصريح بر اينكه جنگ علم است و نخبگان جنگ را اداره كردند، گفت: با وجود اینکه تنگناهای ابزاری در جنگ اما شهدا و جانبازان با تكيه بر اصول علمی جنگ را با پيروزی به اتمام رساندند.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس هر هفته عيادت و ديدار با از والدين شهدا طی تعامل با ائمه جمعه و فرمانداران انجام می شود، خاطرنشان كرد كه ارزيابی عملكرد دستگاه‌ها در سركشی از خانواده شهدا و جانبازان تا پايان اسفند اعلام می شود.

راهی عنوان كرد: در شيراز تنها يک بنياد وجود دارد كه به دليل سختی دسترسی به آن در بلوار مدرس، يک ساختمان ديگر در غرب شيراز نيز پيش‌بينی شده و در آينده‌ای نزديک آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی يادآور شد: مركز تخصصی پروتز مصنوعی ويژه جانبازان استان نيز به زودی در موسسه ايثار فارس راه‌اندازی خواهد شد.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس بيان كرد: هم‌ اينک 5 هزار بيمار اعصاب و روان تحت پوشش بيمه درمانی بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس قرار دارند.

راهی گفت: یک‌هزار و ۲۸۱ گلزار شهدا با ۱۴ هزار و ۲۱۲ قبر در استان وجود دارد که بازسازی آنها برعهده بنیاد شهید است و دریافت هزینه از خانواده شهدا تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار