ما پیروزیم- ۱۱۷/

اعزام ۶ هزار نفر در اردوی راهیان نور دریایی

ناوسالاریکم «احمد دولابی» گفت: براساس برنامه ریزی‌ها امسال زمینه اعزام ۶ هزار نفر از مردم استان‌های مختلف کشور برای اردو‌های راهیان نور دریایی فراهم شده که این پروژه به وسیله سه فروند شناور انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۳۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ - 10March 2019

اعزام 6000 نفر در اردوی راهیان نور دریایی

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، ناوسالاریکم «احمد دولابی» معاون هماهنگ کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امروز به مناسبت 20 اسفند «روز راهیان نور» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوهای راهیان نور منجر به ترویج فرهنگ عزت بخش دفاع مقدس و راهی برای مقابله با تهدیدهای فرهنگی دشمن است.

وی گفت: با برگزاری اردوهای راهیان نور و اعزام نسل های مختلف بویژه جوانان به این مناطق عملیاتی باعث می شود نسل جوان با ویژگی و ارزش های دفاع مقدس آشنا شوند.

دولابی اضافه کرد: برنامه راهیان نور علاوه بر اثر بخشی معنوی، باعث یادآوری و شناخت تاریخ گذشته و سال های دفاع مردم این سرزمین می شود.

معاون هماهنگ کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: در راهیان نور دریایی مردم با نقش نیروی دریایی سپاه در حراست از جزیره ها و حماسه هایی که جوانان این سرزمین برای دفاع از مرزهای آبی خلق کردند، آشنا می شوند.

دولابی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را تحکیم پیوند ارزشی نسل جوان با حماسه سازان دوران دفاع مقدس و آشنایی با قابلیت ها و توانمندی های امروز، حفظ یاد و خاطره شهیدان و الگوگیری از آنان برای دفاع از میهن اسلامی عنوان کرد.

وی یادآور شد: هرسال تعداد مشتاقان به شرکت در اردوهای راهیان نور دریایی افزوده می شود به نحوی که سال گذشته پنج هزار و 183 نفر از استان های مختلف کشوردر کاروان های راهیان نور دریایی شرکت کردند.

معاون هماهنگ کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: امسال نیز از فردا 20 اسفند همزمان با سالروز راهیان نور نخستین کاروان 160 نفره راهیان نور از اسکله شهید محلاتی بوشهر به جزیره خارگ اعزام می شود.

وی یادآور شد: براساس برنامه ریزی ها امسال زمینه اعزام 6 هزار نفر از مردم استان های مختلف کشور برای اردوهای راهیان نور دریایی فراهم شده که به وسیله سه فروند شناور انجام می شود.

دولابی تاکید کرد: افراد در قالب راهیان نور دریایی به جزیره استقامت خارگ اعزام و از بیمارستان صحرایی و نمایشگاه های برپا شده بازدید و در بازگشت از موزه شهید رئیسعلی دلواری نیز بازدید می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار