ما پیروزیم- ۱۲۷/

راهیان‌نور وارد سبد سفرهای زیارتی خانواده‌ها شده است

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: حرکت عظیم و فرهنگی راهیان نور وارد سبد فرهنگی زیارتی خانواده‌های ایرانی شده است که باید خداوند را شکر گذار باشیم.
کد خبر: ۳۳۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ - 11March 2019

راهیان‌نور وارد سبد سفرهای زیارتی خانواده‌ها شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار عبدالله عفراوی مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش ​های دفاع مقدس سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اظهارداشت: حرکت عظیم و فرهنگی راهیان‌نور تبدیل به یک جنبش مردمی شده و به هیچ وجه نمی شود در مقابل یک حرکت مردمی ایستاد.

وی با بیان اینکه حضور بسیج دانش آموزی در مناطق عملیاتی باعث ترویج حضور خانوادگی مردم در راهیان نور می شود، تصریح کرد: حرکت عظیم و فرهنگی راهیان نور وارد سبد فرهنگی زیارتی خانواده های ایرانی شده، که باید خداوند را به سبب این نعمت شکر کنیم.

وی افزود: خانواده های ایرانی در سفرهای فرهنگی و زیارتی به زیارت حرم امام رضا (ع) در مشهد و حرم حضرت معصومه (س) در قم مشرف می شوند، ولی در چند سال اخیر شاهد آن هستیم که یادمان های دفاع مقدس در جنوب از مقاصد سفرهای زیارتی خانواده های ایرانی شده است.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش ​های دفاع مقدس سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، با اشاره به اینکه جمعیت زائران مناطق عملیاتی جنوب هرساله روبه افزایش است، گفت: شاهد این هستیم که از کمیت اتوبوس ها کاسته می شود و به کمیت خودروهای شخصی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس افزایش می یابد که نشان دهنده این است که این حرکت تبدیل به حرکتی مردمی و خانوادگی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه خاک مناطق عملیاتی دارالشفا عاشقان و دلدادگان شهداست، اظهار داشت: سال هاست که مناطق عملیاتی دفاع مقدس مرجع درماندگان و عاشقان بوده و به کرات شاهد شفا گرفتن و حاجت یافتن بسیاری از مردم در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس هستیم.

سرهنگ عفراوی در پایان با بیان اینکه، چهره های مختلفی به راهیان نور آمده و تغییرات زیادی در جوانان ایجاد شده است، گفت: از تمامی اقشار جامعه و مذاهب مختلف دعوت میکنم که حداقل یک بار به کربلای ایران و مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر کرده و حال هوای این مناطق را تجربه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار