مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

شهدا با فداکاری امنیت، آرامش و آسایش این کشور را تضمین کردند

حجت‌الاسلام‌ «هادی عسگری» گفت: اسفندماه یادآور خاطرات تلخ و شیرین و ماه شهادت دلاور مردانی بزرگ و حماسه‌آفرینی عزیزانی است که با فداکاری امنیت، آرامش و آسایش این کشور را تضمین کردند.
کد خبر: ۳۳۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 13March 2019

شهدا با فداکاری امنیت، آرامش و آسایش این کشور را تضمین کردندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امروز همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا، مراسم گلباران و غبارروبی گلزار مطهر شهدای کرمانشاه با حضور باشکوه و گسترده خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر این دیار برگزار شد.

در این مراسم معنوی که مسئولان، مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای دولتی، امیران و فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، حجت‌الاسلام‌ «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در سخنانی با گرامیداشت فرارسیدن 22 اسفند «روز شهید» از حضور همه شرکت‌کنندگان و اقشار مختلف مردم در این مراسم تقدیر کرد.

عسگری بیان داشت: اسفندماه یادآور خاطرات تلخ و شیرین و ماه شهادت دلاور مردانی بزرگ و حماسه‌آفرینی عزیزانی است که با فداکاری امنیت، آرامش و آسایش این کشور را تضمین کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: آن روزی که دشمن سفاک با حمایت دنیای کفر و الحاد به این کشور اسلامی حمله کرد، این شهدای عزیز بودند که با عمل خود آبروی نظام و ملت را خریدند.

وی ادامه داد: هنر شهیدان گران‌قدر این بود که علمی را که به دستان مبارک حضرت ابوالفضل العباس (ع) در دشت کربلا بر زمین افتاده بود در ایران اسلامی برافراشتند و پرچم سرخ حسینی را که نماد غیرت، شرافت و حریت مسلمانان بود را در این کشور به اهتزاز درآوردند.

عسگری گفت: شهدا حجت را بر همه ما تمام کرده‌اند چراکه از جان و هستی خود گذشتند تا این علم سرخ باعزت در این کشور برافراشته شود لذا هرگز نمی‌توان به‌آسانی از کنار این مزارهای مطهر که نشان از مردانگی، عشق و عظمت دارد به‌آسانی گذشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه‌ای همگانی و در راستای عظمت بخشیدن به اهداف و آرمان‌های امام (ره) و شهدای والامقام دانست.

در ادامه شرکت‌کنندگان در مراسم با حضور بر مزار شهدای والامقام ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام والای شهدای گران‌قدر ادای احترام کردند.

نظیر این مراسم به‌طور همزمان در تمامی گلزارهای مطهر شهدای شهرستان‌های تابعه استان باشکوه خاصی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار