ما پیروزیم-۲۱۹/

بازدید سالیانه ۲۵ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس مهران

فرمانده سپاه ناحیه مهران از بازدید ۲۵ هزار نفری راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس مهران خبرداد.
کد خبر: ۳۳۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ - 14March 2019

بازدید سالیانه ۲۵ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس مهرانبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «سرهنگ روح الله جاویدان» فرمانده سپاه ناحیه مهران اظهار داشت: مهران به عنوان یادگار دوران دفاع مقدس و شهری که آزاد شدن آن از چنگال صدامیان به تعبیر حضرت امام (ره) آن را خدا آزاد کرده است و به یُمن و برکت عتبات عالیات از شهرستان‌های مهم، استراتژیک، معنوی و مقدس است که در گوشه به گوشه آن یادمان‌های دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است.

فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: یادمان‌های دوران دفاع مقدس سند گویا و مستند از رزم بی امان رزمندگانی است که رفتند تا ما امروز در امنیت خون آنان بتوانیم با افتخار در منطقه و جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی به اهمیت این یادمان‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: یادمان‌های دوران دفاع مقدس در مهران در ایام نوروز آماده حضور میهمانان نوروزی و راهیان نور است.

جاویدان به حضور سالیانه 25 هزار نفر از هموطنان کشور در اقصی نقاط کشور در یادمان‌های دفاع مقدس مهران اشاره و گفت: پیش‌​بینی می​شود امسال بیش از 30 هزار نفر از زائران راهیان نور از یادمان​های هشت سال دفاع مقدس شهرستان مرزی مهران بازدید کنند.

جاویدان به مهیا بودن امکانات حضور راهیان نور و میهمانان نوروزی اشاره و تصریح کرد: حضور در میعادگاه شهدا و یادمان آنان گرامیداشت یاد و نام رزمندگان و شهدا و جانبازان بوده و فرهنگ عزت و شهادت را در جامعه منتشر می‌کند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها