امیر سرتیپ حیدری:

ارتقا تحرک و کارآمدی یگان‌ها مهمترین مولفه رزمی نیروی زمینی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمام سرمایه خود از نظر مادی و معنوی را روی ارتقا تحرک و کارآمدی یگان‌ها گذاشته‌ایم تا اوامر مطاع مقام معظم رهبری عملی شود.
کد خبر: ۳۳۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ - 14March 2019

ارتقا تحرک و کار آمدی یگان ها مهمترین مولفه رزمی نیروی زمینی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی در دومین جشنواره ارتقا تحرک که به همت معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: تمام سرمایه خود از نظر مادی و معنوی را روی ارتقا تحرک و کارآمدی یگان‌ها گذاشته‌ایم تا اوامر مطاع مقام معظم رهبری عملی شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اهمیت داشتن رسته آماد در سطح نیروی زمینی تاکید کرد: آماد پیچیده ترین رسته در نیروی زمینی است و در هر شرایطی همراه ما است و در این همراهی حاضر بکاری این رسته نیز  بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: آینده نگری، پیش بینی و حاضر بکاری مولفه های مهم یک افسر آمادی است و اگر اندیشه و فکر در فعالیت های آمادی نباشد کار به سرانجام نخواهد رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: یک افسر آمادی باید فکرش را به عنوان یک افسر عملیاتی و راهبردی تربیت کند باید به بلندای نیروی زمینی بیندیشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار