امام جمعه دلوار:

سنت اعتکاف به برکت انقلاب اسلامی احیا شد

حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» گفت: اعتکاف سنتی با ارزش است که به برکت انقلاب اسلامی احیا شد که امیدواریم امسال این مراسم معنوی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
کد خبر: ۳۳۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ - 15March 2019

سنت اعتکاف سنتی  به برکت انقلاب اسلامی احیا شد

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار با تبریک 13 رجب و فرارسیدن ایام‌البیض اظهار داشت: اعتکاف سنتی با ارزش است که به برکت انقلاب اسلامی احیا شد که امیدواریم امسال این مراسم معنوی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته  در بخش دلوار برگزار شود.

امام جمعه دلوار با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار از سوی مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی افزود: این امر مهم نشانه ای از رضایت نائب امام زمان (عج) از مجاهدت‌های این سردار مؤمن و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که بدون شک رضایت خداى بزرگ از این مجاهدان راه خدا را به دنبال دارد.

وی در رابطه با انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه خاطرنشان کرد: رهبری و مردم از دستگاه قضایى و ریاست جدید آن انتظار دارند با انگیزه مضاعف و نفسى تازه وارد کار شوند و دوران جدیدى که زیبنده گام دوم انقلاب است رقم بزنند و قطعاً در عرصه تحول در قوه قضائیه خبرهای خوش و مبارزه جدی‌تر و بی‌امان با مفسدان در راه است.

زاهد دوست اظهار داشت: متاسفانه به واسطه اوضاع اقتصادى نه چندان مناسب و چند برابر شدن قیمت‌ها در ماه‌هاى اخیر، سفره‌هاى شب عید مردم کوچک شده و خصوصا برای طبقات محروم و مستضعف جامعه مشکلاتی را ایجاد کرده است که در  چنین وضعیتى مردم و مسؤولین باید براى کمک‌رسانى به قشر مستضعف جامعه بسیج شوند و اقدامى همگانی با هدف یکسان‌سازى سفره‌هاى شب عید انجام دهند.

خطیب جمعه دلوار بیان کرد: در سفر رئیس جمهور ایران به عراق توافقات خوبی خصوصا در زمینه اقتصادی اتفاق افتاد که امیدوارم آثار آن بزودی در زندگی مردم اثر گذار باشد و در خصوص رایگان شدن ویزای زائران دو کشور هم لازم است از رئیس جمهور محترم و دولت تشکر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها