فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان معرفی شد

فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان امروز با حضور ارشد نظامی نزاجا در غرب کشور معرفی شد.
کد خبر: ۳۳۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ - 16March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان امروز شنبه با حضور ارشد نظامی نزاجا در غرب کشور، نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و جمع دیگری از مسئولان برگزار شد.

امیر «فرهاد آریانفر» ارشد نظامی نزاجا در غرب کشور در ابتدای این مراسم اظهار داشت: با تمام ظرفیت ها پای کار آمده و دشمن تمام امکانات خود را بر ضد ملت ایران بسیج کرده و غربی‌ها و اروپایی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی آنها را همراهی کرده‌اند، اما فرامین رهبری را به عنوان یک چراغ راه برای مسئولان لشکری و کشوری تعبیر شد و به پشتوانه الهی مسیر مقابله با استکبار جهانی را طی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اشرافیت کاملی برای حفظ و حراست از کشور وجود دارد گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ «به فضل الهی سنگین‌ترین شکست تاریخ را برای آمریکا رقم خواهیم زد» لذا نگاه به اهداف جمهوری اسلامی ایران را خواهیم داشت و ارتش همراه با نیروهای مسلح، نیروهای مرزبانی وارد ساختار جدیدی شده و طبق فرامین رهبری برای به روز‌رسانی اقدامات وارد فاز جدیدی شده و نیروها به یگان‌های جدیدی مجهز شده‌اند و تحت مدیریت فرمانده معظم کل قوا در مقابل هر‌گونه تهدیدی پاسخگو خواهیم بود.

این مسئول عنوان کرد: به برکت فداکاری رزمندگان دیروز و سربازان ولایت امروز شاهد برقراری امنیت پایدار در کردستان هستیم.

آریانفر ادامه داد: یگان‌های ارتش در منطقه کردستان امروز به میزان قدرت و توانمندی از بازدارندگی رسیدند که در هر کجای ایران اسلامی به آنها ماموریتی سپرده شود می توانند به نحو احسن آن را انجام دهند.

امیر سرتیپ دوم ستاد «ابوالفضل برزگری» که در استان‌های خراسان جنوبی و شمالی، مرکزی، خوزستان و کردستان خدمت کرده است با 35 سال سابقه به جرعه بازنشستگان پیوست و سرهنگ پیاده ستاد «سعید اثنی عشریه» به عنوان فرمانده جدید فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها