ما پیروزیم-۲۵۲/

اجرای ۹۰ نمایش خیابانی در مناطق عملیاتی خوزستان

مناطق عملیاتی خوزستان از ۲۴ اسفند تا چهارم فروردین میزبان اجرای بیش از ۹۰ نمایش خیابانی توسط هنرمندان انقلابی می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ - 16March 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مناطق عملیاتی خوزستان از ۲۴ اسفند ماه برای ششمین سال متوالی میزبان اجرای بیش از ۹۰ اجرای نمایش خیابانی توسط جوانان انقلابی و هنرمندان تئاتر خیابانی کشور به‌ صورت خودجوش خواهد بود.

این اجراها در قالب سه نمایش‌ خیابانی با مضمون دفاع مقدس توسط گروهی از هنرمندان تئاتر خیابانی کشور با پشتیبانی بنیاد برکت در راستای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس خواهند بود.

نمایش‌ها از ۲۴ اسفند تا چهارم فروردین همه‌ روزه در یادمان‌های شهدای شلمچه و اروندکنار و موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار می‌شوند.

نمایش محیطی «نقشه» به نویسندگی و کارگردانی سپهر ولی‌زاده و نمایش محیطی «کنسرو بعثی» به نویسندگی و کارگردانی کاوه نورمحمدی و همچنین نمایش «جنگ واژه سه حرفی» به نویسندگی و کارگردانی احمد جعفری از جمله نمایش‌های شاخصی هستند که با نقش آفرینی محمد نوریان، احمد جعفری، کاوه نورمحمدی، سپهر ولی زاده و محمد صنگری در مسیر کاروان های راهیان نور میزبان زائران این مناطق خواهند بود.

مدیرتولید سعید شریفی، مجری طرح علیرضا ورمرزیار و فیلمبردار و تدوینگر محمدرضا افشاری و سرپرست گروه‌های نمایش بهمن شیری و رامین افشاری و مدیر تدارکات امیرحسین اعلایی از عوامل اجرایی این نمایش‌ها هستند.

اجرای بیش از ۳۴۰ نمایش خیابانی در قالب ۱۳ اثر مناطق راهیان توسط این گروه در سال‌های ۹۲ تا ۹۶ با استقبال زائران این مناطق روبه‌رو شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار