مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی خبر داد؛

عیدی هلال احمر خراسان شمالی به ۸۰۰ سرپرست خانوار نیازمند

محسن نجات در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هلال احمر خراسان شمالی به ۸۰۰ سرپرست خانوار نیازمند ۵۰۰ هزار تومان عیدی داد.
کد خبر: ۳۳۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ - 16March 2019

هلال احمر خراسان شمالی به 800 نیازمند عیدی دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محسن نجات» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: به دلیل شرایط اقتصادی امسال، هلال احمر خراسان شمالی به ۸۰۰ سرپرست خانوار نیازمند ۵۰۰ هزار تومان عیدی داد.

وی ادامه داد: این ۸۰۰ نیازمند خراسان شمالی تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند و توسط جمعیت هلال احمر استان شناسایی شدند.

نجات بیان کرد: هزار و ۳۲۰ بسته غذایی در همای رحمت در ماه رمضان توزیع کردیم همچنین ۱۵ هزار غذای گرم نیز در طول سال برای افراد بی بضاعت توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی با اشاره به طرح ملی نذر آب گفت: با توجه به آسیب‎هایی که در سیستان و بلوچستان داشتیم هزار شل آب و ۹۰ مخزن نگهداری آب به سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی از اجرای کاروان سلامت در سال ۹۷ خبر داد و افزود: در طول سال تیم‌های پزشکی و متخصصین به ۴۶ روستای کم‌برخوردار استان اعزام شدند و در هر سفر حدود ۱۵ میلیون تومان داروی رایگان به بیماران روستا‌های کم برخوردار ارائه شد.

نجات در پایان با اشاره به فرا رسیدن نوروز گفت: طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از ۲۵ اسفند ماه شروع و تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد و در این طرح، تیم پنج نفره خواهران در قالب تیم توانا خدمات نوروزی را به مسافرین ارائه می‌کنند.

وی افزود: همچنین ۱۲ پایگاه ثابت، ۷ پایگاه سیار، ۲۰ آمبولانس و ۱۲ ست نجات آماده ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار